Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@18:39:43 GMT

فلسفه وجودي بنياد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۳۱۳

فلسفه وجودي بنياد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است

خبرگزاري آريا- مدير کل بنياد آذربايجان‌شرقي تصريح کرد: فلسفه وجودي بنياد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال اين فرهنگ غني به جوانان و نسل چهارم انقلاب است و خدمت‌رساني مطلوب و تکريم جامعه ايثارگري مي‌تواند است.
به گزارش خبرگزاري آريا، عباس پور حسن روز دوشنبه 30 ارديبهشت‌ماه 1398 با سفر به شهرستان‌هاي جلفا و مرند براي ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران، همکاران بنياد و بازديد از گلزارهاي مطهر شهدا اين شهرستان‌ها اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدير کل بنياد آذربايجان شرقي در آغاز اين سفر با حضور در گلزار مطهر شهداي شهرستان جلفا ضمن نثار فاتحه به ارواح طيبه شهدا و امام راحل، گفت: 37 گلزار و 178 مزار شهيد در شهرستان جلفا نشان از ايمان و تعهد انقلابي مردم اين خطه از آذربايجان به حفظ آرمان‌هاي انقلاب و امام راحل دارد.
وي همچنين در نشست با همکاران بنياد جلفا بر تعهد و آموزش به‌ عنوان با ارزش‌ترين ويژگي نيروي انساني تأکيد کرد و افزود: مديريت استراتژيك و هدفمند، پيوند مستقيمي با نقش انفرادي و گروهي همکاران براي حصول به اهداف عالي سازمان دارد.
عباس پورحسن مهم‌ترين هدف بنياد براي الگوگيري و نهادينه کردن آن به‌عنوان اصول و آرمان در ميان نيروي انساني، کسب رضايت خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران با تمرکز امور در ميز خدمت و تسهيل امور مراجعين عنوان کرد.
وي تصريح کرد: فلسفه وجودي بنياد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال اين فرهنگ غني به جوانان و نسل چهارم انقلاب است و خدمت‌رساني مطلوب و تکريم جامعه ايثارگري مي‌تواند است.
مدير کل بنياد آذربايجان‌شرقي با مادر مکرم شهيد «ناصر عطاري» در جلفا که داراي «نشان ملي ايثار»، است، ديدار کرد.
شهيد «ناصر عطاري» تک‌فرزند خانواده بود که در تاريخ 1342 متولد و در 25 مرداد 1363 در منطقه عملياتي پيرانشهر به فيض شهادت نائل شد.
شهرستان جلفا، 172 شهيد، 371 جانباز و 14 آزاده در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس تقديم نظام کرده است و اکنون بنياد اين شهرستان باهدف تکريم و تعظيم 550 نفر از جامعه معزز ايثارگري، تلاش در ارائه خدمات شايسته به اين عزيزان دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فلسفه ترويج فرهنگ ايثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)