Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@17:36:23 GMT

دستگیری کلاهبردار اینترنتى در گناباد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۱۵۰۶

دستگیری کلاهبردار اینترنتى در گناباد

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ قربانعلى قربانى فرمانده انتظامی شهرستان گناباد گفت:در پى مراجعه فردى به پلیس فتا شهرستان گناباد به همراه یک مرجوعه قضائى مبنى بر کلاهبردارى اینترنتى به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از وی، پی گیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در اظهارات اولیه شاکى مبنى بر نحوه کلاهبردارى مشخص شد که وى در یکی از سایت ها، آگهى فروش بالابرزده بود تصریح کرد: پس از تماس با فرد آگهى دهنده و توافق با وی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب فرد مورد نظر واریز که پس از واریز وجه فروشنده دیگر پاسخگوی تماس‌های مکرر خریدار نبوده و دستگاه بالابر را در موعد مقرر تحویل نداده است.
فرمانده انتظامی گناباد گفت:به دنبال اظهارات شاکى و انجام تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا هویت فرد آگهى دهنده شناسایى که در همین حین مشخص شد کلاهبردارى هاى دیگرى نیز با همین شگرد در شهر مشهد نیز انجام شده است و متهم دارای ۶ فقره سابقه کیفری می‌باشد.
قربانی با بیان اینکه ماموران پلیس فتا با هماهنگى مقام قضائى پس از شناسایی محل اختفای متهم، وی را دستگیر و به محل پلیس فتا منتقل کردند افزود:متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس صراحتا به ۳ فقره کلاهبردارى اینترنتی اعتراف که به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونى به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام//ح. ص
کشیده شدن کلاهبردار‌های اینترنتی به گناباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای

سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی