Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی مورد حمایت ویژه قرار دارند گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر از مصوبات رئیس جمهور تخصیص یافت. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر، نشست روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان دیر صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه  هیئت‌های ورزشی مشکلات و مطالبات خود را مورد اشاره قرار دادند و خواستار حمایت ویژه شدند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان  بوشهر نیز اظهار داشت:از همه مسئولان هیئت‌های ورزشی که برای پیشرفت ورزش استان و شهرستان خالصانه تلاش می‌کنند قدردانی می‌شود.

احمد بهروزیان‌فرد افزود:در شهرستان دیر در این دوسال اخیر کارهای خوبی و پروژه و زمین‌های چمن دربیشتر نقاط شهرستان افتتاح شده که امید می‌رودکه با همکاری و مساعدت همدیگر بتوانیم گامی مهم در ورزش شهرستان برداریم.

وی با اشاره به مصوبات سفر استانی رئیس جهمور تصریح کرد:  200 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر، 200 میلیارد ریال و 400 میلیارد ریال برای برای توسعه ورزش همگانی از مصوبات رئیس جمهور تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی مورد حمایت ویژه قرار دارند گفت: امسال اعتبارات لازم برای پرداخت به هیئت‌های ورزشی تخصیص یافته است.

بوشهر| اعتبارات تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان دشتی تخصیص یافت 73 میلیارد تومان به حوزه ورزش استان بوشهر اختصاص یافت سومین المپیاد ورزشی استان بوشهر در تیرماه امسال برگزار می‌شود

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان  بوشهر تصریح کرد: در راستای توسعه ورزش شهرستان دیر 80 میلیون تومان بین هیئت‌های ورزشی این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد