Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:23:47 GMT

۶۰ دستگاه اجرایی استان سمنان به مولد برق اضطراری مجهز شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۰۴۳

۶۰ دستگاه اجرایی استان سمنان به مولد برق اضطراری مجهز شدند

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: مصون‌سازی زیرساخت‌ها برای تاب‌آوری اماکن و تأسیسات زیربنایی برابر تهدیدات دشمنان، مهم‌ترین و اصلی‌ترین رسالت پدافند غیرعامل است. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ایرج کارخایی بعدازظهر امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های عملیاتی اداره کل پدافند غیرعامل استان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات و اهداف مهم پدافند غیرعامل در سال‌های اخیر پیگیری استقرار مولدهای برق اضطراری برای استمرار خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در حال حاضر 60 دستگاه اجرایی استان سمنان در مورد نصب مولدهای برق اضطراری اقدام کرده‌اند و امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز اقدام لازم را در این زمینه هر چه سریع‌تر انجام دهند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان آمادگی پدافند غیرعامل استان سمنان برای هرگونه همکاری با حوزه معاونت عمرانی در حوادث و بحران‌های مختلف را اعلام کرد.

تمامی شهرداری‌های استان تهران به کمیته پدافند غیرعامل تجهیز شدندیاسوج|طرح جامع پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود

کارخایی با اشاره به‌ضرورت توجه همه دستگاه‌های اجرایی به امر مهم پدافند غیرعامل از حوزه معاونت عمرانی خواست تا تأکید بیشتری برای همکاری بیش‌ازپیش شهرداری‌ها و نظام‌مهندسی و دستگاه‌های فنی مرتبط در رعایت الزامات و پیوست پدافند غیرعامل در اجرای طرح‌ها داشته باشد.

وی بر فعال شدن کارگروه‌های تخصصی مرتبط نظیر کارگروه راه و شهرسازی، کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری را در تحقق پدافند غیرعامل تأکید کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان اجرای طرح پدافند غیرعامل را یکی از سیاست‌های پیشگیرانه قبل از بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی و جلوگیری از خسارت‌های زیان‌بار و غیرقابل‌جبران دانست و بر لزوم توجه جدی نسبت به عملیاتی شدن آن در همه بخش‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان

بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان تردد در این محور را با کمی مواجه کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در پنجمین روز از اردیبهشت‌ماه امسال، بارش سنگین برف جاده شاهرود توسکستان را در ساعتی از امروز مسدود کرد، ولی باتلاش نیروهای راهداری این مسیر بازگشایی شد.

مدیرکل راه وشهرسازی شرق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش از ظهر امروز اطلاع یافتیم که در جاده شاهرود -توسکستان به‌علت بارش سنگین برف چندین خودرو در مسیر مانده‌اند.

امیر عمیدی با اشاره به تماس مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: با توجه به تماس تلفنی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان برای امدادرسانی به مسافران، نیروهای راهداری شاهرود به محل اعزام شدند.

 وی بیان کرد: با تلاش نیروهای راهداری سهامی، مسیر پاکسازی شده و در حال حاضر محور برای تردد باز است است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به شدت بارندگی‌ها در محورهای مواصلاتی شرق استان سمنان تصریح کرد: بارش برف در برخی از مناطق مانند ارتفاعات چالچالیان به حدود 20 سانتی متر می‌رسد.

عمیدی تصریح کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن بارش‌ها رانندگانی که از این جاده عبور می‌کنند، حتماً زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت