Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:30:56 GMT

ساخت عنوان Death Stranding رو به اتمام است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۳۰۸

ساخت عنوان Death Stranding رو به اتمام است

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان رایانه‌ای Death Stranding در حال ساخت توسط استودیو کوجیما است که در سبک اکشن و جهان‌باز ساخته می‌شود. این عنوان روایتگر مردی است که پس از مرگ وارد دنیایی وارونه می‌شود که این جهان شناور در آب است. اما گیمر در این جهان هر کاری انجام دهد با برگشت به دنیای حقیقی بازخورد کارش را مشاهده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Hideo Kojima در تاریخ ۱۷ می با انتشار توییتی اعلام کرد که با Tetsuya Mizuguchi برای نمایش عنوان Death Stranding دیدار کرده است. از طرفی هم Tetsuya Mizuguchi در پاسخ به این توییت اعلام کرد، من قلب خود را به زبان انگلیسی و در این عنوان لمس کردم. این خبر به این معناست که مراحل ساخت عنوان Death Stranding یا به پایان رسیده است و یا در مراحل پایانی به سر می‌برد.

 Tetsuya Mizuguchi که سازنده عنوان موزیکال REZ است همچنین اعلام کرد، عنوان Death Stranding یکی از برترین عناوینی خواهد بود که تاکنون ساخته شده است و هر گیمر و منتقدی باید آن را تجربه کند. همانطور که انتظار می‌رفت ظاهرا عنوان Death Stranding با دقت و جزئیات در بخش گرافیکی و بخش داستانی ساخته شده است و قرار است نظر گیمرهای طرفدار این سبک را به خود جلب کند.

این دو سازنده بازی که ظاهرا دوست‌های صمیمی نیز هستند، احتمالا به دنبال ساخت کاری مشترک خواهند بود. از طرفی این خبر فعلا در حد حدس و گمان است و تایید نشده است. همچنین کوجیما اعلام کرد، به زودی تریلری جدید از عنوان Death Stranding منتشر خواهد کرد. این سازنده هفته گذشته تصاویری مات از عنوان Death Stranding منتشر کرد که چیز زیادی از بازی در آن مشخص نبود و تنها می‌شد تشخیص داد که شخصیت اصلی داستان ایستاده یا نشسته است.

بیشتر بخوانید: کوجیما تصاویری مات از عنوان Death Stranding را منتشر کرد

علاوه بر این کوجیما اعلام کرد که این عنوان در حال دوبله به زبان ژاپنی است و تیمی حرفه‌ای در حال دوبله کردن آن هستند.

انتهای پیام/

مراحل پایانی ساخت عنوان Death Stranding

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری مخزن ذخیره آب روستای مجد بشرویه اظهار کرد: امروز در بشرویه دو جاده بین مزارع به طول ۶ کیلومتر را که به همت بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) کار آسفالت آن انجام شده بود را به بهره برداری رساندیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در آستانه هفته بسیج سازندگی هستیم، بیان کرد: این هفته را به همه جهادگرانی که با تلاش و کوشش ویژه خود برای محرومیت زدایی تلاش می‌کنند، تبریک می گویم.

مهدوی افزود: بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در طول یک سال گذشته ۴۲ پروژه کوچک، متوسط و بزرگ در بحث جاده‌های بین مزارع را با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان به بهره برداری رساند.

وی گفت: ۳۰ پروژه دیگر نیز در حال اجرا است که در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: در هفته بسیج سازندگی در راستای طرح‌های اشتغال زایی تعداد ۴۰۶ کارگاه اشتغال خرد خانگی افتتاح می‌شود که زمینه اشتغال ۵۰۵ نفر را را فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: کار اشتغال زایی ما بر محوریت صندوق‌های مردم پایه قرض الحسنه است و در حال حاضر نیز در خراسان جنوبی ۵۳۰ صندوق قرض الحسنه فعالیت دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه سرمایه این صندوق‌ها حدود ۴۱ میلیارد تومان است، یادآور شد: در یک سال گذشته بالغ بر هزار و ۷۰۰ کارگاه اشتغال خرد خانگی را به اتمام رساندیم که دو هزار و ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

کد خبر 6100459

دیگر خبرها

  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • تسریع در اتمام پروژه آزادراه ارومیه تبریز در دستور کار قرار دارد
  • ◄ پیش بینی ناامیدکننده کارشناسان: اتمام فاز ۲ فرودگاه امام در سال ۱۴۵۰
  • زنبورها در فینال اروپا؛ پاریس پشت دیوار زرد!
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • تهاتر نفت برای اتمام عملیات راه‌آهن خرم‌آباد
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد