Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  پس از بازدید فرماندار سیرجان از میدان میوه و تره بار و نابسامانی‌ها و مشکلات این مرکز عرضه میوه و تره بار کارگروه ساماندهی این میدان برگزار شد.

در این جلسه  سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: تا ۶ ماه آینده میدان تره بار به محل جدید خود به بولوار خلیج فارس منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمود آبادی افزود: مصمم به رفع مشکلات مردمی هستیم و همه ادارات و نهاد‌ها هم باید در این جهت گام بردارند و در نظام اسلامی کم کاری گناهی نابخشودنی است و می دانیم که با بهره گیری از همت و توان مدیران و کارکنان ادارات مشکلی برای مردم باقی نمی‌ماند.

وی ضمن عذرخواهی از مردم و بنکداران میدان تره بار گفت: این مشکل ۱۵ ساله در سطح شهرستان بوده است که یکی از دلایل آن اجاره‌ای بودن محل که مربوط به بنیاد فاطمیه است که نه امکان توسعه زیرساخت‌ها داشته و نه می‌توانستند امکاناتی از قبیل رستوران، سردخانه و پارکینگ در این مکان احداث کنند.

سرپرست فرمانداری سیرجان افزود: به شهرداری سیرجان هم ابلاغ شده است میدان دوم میوه وتره بار را در محلی مناسب ایجاد کند تا این شهرستان بزرگ بتواند جوابگوی نیاز مردم در این بخش مهم باشد.

انتهای پیام/ی

جابه جایی میدان میوه و تره بار سیرجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری تهران محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه آئین تشییع پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» با حضور گسترده مردم شهید پرور مردم در ورامین تشییع شد.

بر اساس این گزارش آحاد مردم، خانواده معظم شهدا و مسؤولان ورامین با حضور در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره) به عطر افشانی و گلباران مسیر پرداختند و پیکر پاک این شهید را بر دستان خود تشییع کردند.

گفتنی است که مردم ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «حجت اله یوسفیه» که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت را تشییع کردند و در نهایت معلم شهید در گلزار شهدای حسین رضا (ع) تدفین شد.

لازم به ذکر است که شهید «حجت‌الله یوسفیه» سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

کد خبر 6098310

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت