Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی با تداوم فعالیت این سامانه ناپایدار جوی، طی امروز و فردا بارش رگباری بصورت متناوب در مناطقی از استان پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: بعدازظهر و عصر سه شنبه در جنوب استان اردبیل بارش رگباری باران از احتمال بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط فصلی بارش تگرگ در بعدازظهر و عصر امروز در مناطق مستعد استان اردبیل از جمله بخش‌هایی از مناطق شمالی و مرکزی استان احتمال می‌رود.

محمدی افزود: به لحاظ نوع بارش در این دو روز آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

وی اظهار داشت: سرعت وزش باد طی دو روز آینده (بویژه عصر امروز و امشب) در بیشتر مناطق استان غالباً تند بوده و در بعضی ساعات بصورت لحظه‌ای نسبتاً شدید هم انتظار می‌رود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از امشب با نفوذ هوای خنک به استان دمای هوا بین ۸ تا ۱۰ درجه سلسیوس نسبت به امروز کاهش می‌یابد.

محمدی گفت: بنابراین فردا آسمان ابری و مه آلود با هوای خنک در سطح استان (بویژه در مناطق مرکزی) خواهد بود.

وی تصریح کرد: از روز چهارشنبه جوی پایدار بوده و وزش باد در استان اردبیل پدیده غالب خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: عصر دیروز بارش رگباری توام بارعدوبرق و تگرگ در شهرستان نمین (به میزان ۱۵ میلیمتر) و وزش باد شدید لحظه‌ای در شهرستان پارس آباد (با سرعت ۹۷ کیلومتر در ساعت) به ثبت رسید.

انتهای پیام/ح

کاهش دمای هوا دراردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها

مجید کوهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیش یابی نقشه های هواشناسی اردبیل حاکی از بارش و ناپایداری جوی در استان اردبیل طی هفته جاری است.

وی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعیه و پیش بینی نقشه های هواشناسی استان اردبیل طی روزهای آینده و امروز بر مقدار ناپایداری افزوده شده و دمای هوا کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: همچنین طی امروز بارش باران و رگبار و رعد برق و گاهی تگرگ در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی تا صبح فردا ادامه دارد.

کوهی ادامه داد: براساس این اطلاعیه با خروج سامانه بارشی حاضر فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد تند تا گاهی نسبتاً شدید در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهد بود.

وی با تاکید بر توجه به هشدارهای سطح نارنجی هواشناسی و سطح زرد کشاورزی تصریح کرد: از پس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با نفوذ زبانه‎‌های پرفشار سطح زمین و امواج کم دامنه تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی آسمان استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی تا اواخر هفته جاری ابری همراه با بارش باران توام با رگبار و رعد برق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی اردبیل توصیه کرد؛ با توجه به تداوم بارش و فعال بودن سامانه های بارشی شهروندان از حضور در بستر رودخانه های فصلی، مسیل ها و مناطق مرتفع اجتناب کنند.

کد خبر 6096267

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • تداوم بارش‌ها در خوزستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • تداوم رگبارهای پراکنده در خوزستان تا شنبه
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه