Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:29:34 GMT

حادثه انفجار مکانیکی در غرب تهران یک کشته داشت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۲۵۷۷

حادثه انفجار مکانیکی در غرب تهران یک کشته داشت

تهران- ایرنا- یک مغازه مکانیکی در حوالی بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی دچار انفجار و آتش سوزی شد که یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 13 و 21 دقیقه امروز این حادثه در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی پائین تر از جلال آل احمد به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید جلال ملکی افزود: یک مغازه تعمیرگاه خودرو به وسعت 25 متر که یک زیرزمین داشت بدلایل نامشخص دچار انفجار و آتش سوزی شد.
وی گفت: بر اثر شدت انفجار در محل مغازه مکانیکی یک مرد زیر آوار گرفتار شد که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و پس از ایمن سازی لازم وارد عملیات شدند و در نهایت این فرد را از زیرآوار خارج کردند.
به گفته ملکی، پس از بررسی عوامل اورژانس حاضر در محل مشخص شد که این فرد بدلیل شدت جراحات وارده جان باخته است.
وی علت این حادثه مرگبار را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.
همچنین مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: چند تیم امدادی اورژانس به همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
محمد کرم درآبادی افزود: این حادثه یک مصدوم نیز داشته است که تکنسین های اورژانس در محل در حال مداوای وی هستند.
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آتش سوزي انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین

انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داده است. این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع رخ بود و در زمان رسیدن نیرو‌های آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می‌کشید. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر انبار دارو بود.

در این شرایط نیرو‌های عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه‌های تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

بنابراعلام آتش نشانی تهران، این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع‌تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن دارو‌های کمیاب مختص بیماری‌های خاص نیز بشود که با سرعت عمل و دقت بالای آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

در پایان نیز آتش‌نشانان پس از مهار و اطفاء کامل آتش اقدام به لکه گیری و انجام عملیات تخلیه دود و ایمن سازی ساختمان کرده و با تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز ازسوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران