Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال زنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا باید به فیلپین سفر کند. این موضوع در پی انتخاب فیلیپین به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا قطعی شد و اکنون ایران برای نخستین بار بعد از انقلاب به این رویداد قدم خواهد گذاشت.

طرفداری - بسکتبال زنان ایران پس از انقلاب اسلامی در سال ۵۷ فرصت حضور در میادین بین المللی را پیدا نکرد اما از سال گذشته که فرصت حضور زنان بسکتبالیست باحجاب اسلامی در میادین بین المللی فراهم شد بسکتبال زنان در ایران رونق و شور جدیدی به خود دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون پس از چند دهه غیبت در مسابقات بسکتبال زنان آسیا ایران امسال در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. کنفدراسیون بسکتبال آسیا میزبانی این تورنمنت را به فیلیپین سپرده است که از کشورهای صاحب قدرت در بسکتبال قاره محسوب می‌شود.

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره ایران سال گذشته در مسابقات جهانی ۳ نفره در فیلیپین شرکت کرد و اکنون بخشی از آن تیم در قالب تین ملی بسکتبال ۵ نفره به این کشور جزیره‌ای در شرق آسیا باز می‌گردند.

مسابقات قهرمانی آسیا در دو دسته A و B برگزار می‌شود و بدیهی است که ایران کار را از دسته B آغاز می‌کند البته هنوز مشخص نیست چه تیم‌هایی در دسته B حضور دارند. به طور کلی هر تیمی که برای حضور در این مسابقات ثبت نام کند به دسته B می‌رود اما قدرت‌های بسکتبال زنان آسیا در دسته A قرار دارند.

تیم ملی ایران از ابتدای امسال چند مرحله اردوی آماده سازی برگزار کرده اما این اردوها در حال حاضر تعطیل است. هدایت تیم ملی ایران به یک مربی ایرانی مقیم آمریکا به نام شایسته متشرعی سپرده شده اما زمزمه‌ها از درون تیم ملی حاکی از نارضایتی اهالی بسکتبال از این انتخاب است به طوری که برخی معتقدند حضور در آمریکا به معنای توان فنی یک مربی بسکتبال نیست.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا

۲۶۱ ۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903238

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا