Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@16:28:46 GMT

ماجرای بیماری خون ویلموتس چه بود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۱۵۰

ماجرای بیماری خون ویلموتس چه بود؟

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در دوره‌ای از زندگی‌اش با بیماری عفونت خون درگیر بوده است.

به گزارش مشرق، طبق اعلام مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران قرارداد با مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی قرار است فردا سه شنبه در سفارت ایران در بروکسل امضا شود.

اگر مشکل خاصی پیش نیاید، ویلموتس بعد از امضای قرارداد راهی تهران می‌شود تا تیم ملی را آماده دو دیدار تدارکاتی با سوریه و کره جنوبی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اعتراض فوتسالی معروف به مبلغ قرارداد ویلموتس  

ویلموتس که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ پیش هدایت تیم ملی بلژیک را بر عهده داشت، در مقطعی از زمان با یک بیماری خونی دست و پنجه نرم می‌کرد، موضوعی که کمتر مورد توجه بوده است.

ویلموتس در مصاحبه‌ای که چند ماه پیش با یکی از رسانه‌های بلژیکی داشت به این موضوع اذعان کرده بود. وی که در سال ۲۰۱۶ هدایت تیم ملی بلژیک را بر عهده داشت، گفته بود: «برای مدتی از عفونتی که در خونم وجود داشت رنج می‌بردم. این اتفاق برای پیش از مسابقات قهرمانی اروپا (یورو ۲۰۱۶) بود. حتی از خودم پرسیدم که آیا می‌توانم در این مسابقات حضور داشته باشم. یک سال طول کشید تا دوباره سلامتی ام را به دست آورم. سلامتی مهمترین چیز است.»

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی علم فیزیک برای نجات جان یک انسان به کمک می آید (فیلم) نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی (فیلم) یسنا پس از 4 روز توسط امدادگر کایت‌سوار هلال‌احمر نجات یافت (فیلم)

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده (فیلم)