Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:45:09 GMT

شاخص‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد وضعیت مطلوبی دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۲۷۸

شاخص‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد وضعیت مطلوبی دارد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این استان‌های در زمینه شاخص‌های اجتماعی جزو سه استان خوب کشور است، گفت: با این شرایط نیز نباید نسبت به مسائل اجتماعی غافل شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی در نشست نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد حوزه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سمن‌ها با نگاه و ایده‌های جدید، طرح‌ها و برنامه‌های نو و با دغدغه مندی و هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی، نهادها، مردم و دیگر تشکل‌ها به مقابله با چالش‌های اجتماعی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی می‌تواند پیامدهای سنگینی در بر داشته باشد، عنوان کرد: مسائل اجتماعی با ریزبینی و با حساسیت بیشتر در کنار مسائل عمرانی، اقتصادی و فرهنگی پیگیری و رصد شود.

احمدی با اشاره به اینکه اگر در جایی دستگاه‌های اجرایی در ماموریت‌ها و وظایف ذاتی خود کم گذاشته‌اند و یا به سادگی در کنار آن رد شده‌اند، شما تشکل‌ها باید بدون موازی کاری وارد عمل شوید و نواقص را جبران کنید.

فرمانده سپاه کرمان: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سلامت روان جامعه را به دنبال داردآیت‌الله مصباح یزدی: اسلام در مسائل اجتماعی بر 2 اصل عدل و احسان استوار استاختلافات 5 ساله تامین اجتماعی با وزارت بهداشت حل شد

وی با بیان اینکه در کار مردم باید نگاه‌ها و دل‌ها به هم نزدیک باشد، چون فشارهایی که از سوی دشمن روی کشور است روی اقتصاد و مردم وارد می‌شود، گفت: این فشارها روی بنیادهای خانواده و اجتماعی اثر می‌گذارد وباید به آنها توجه جدی کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: نگاه ما به کار سمن‌ها کاسب کارانه و یا پیمان سپاری نیست، بلکه بر این باوریم نخبگانی هستید که دلسوزانه و صادقانه پاسخگوی مردم اید و در ارائه خدمات به مردم پیشقدم تر از دیگران می باشید.

وی بیان کرد: اینکه در کنار چهل جلسه شورا و کارگروه‌ها که برگزار می شود، جلسات سمن ها را برگزار می‌کنیم و برای آن وقت گذاشته و به آن اهمیت می دهیم با این هدف است که هم بدانید ما از شما چه انتظاری داریم و چه می‌خواهیم و ما بدانیم شما از ما چه انتظار و خواسته‌ای دارید تا برنامه‌ها، فعالیت‌ها و کارها با خروجی و تاثیرگذاری بیشتر اجرایی شوند و به پیش روند.

احمدی تصریح کرد: همین اینکه آمده اید از سر دلسوزی و غیرت به کشور و به مردم خدمت ارائه دهید، تشکر می کنیم و اینکه همین اعتباری دولت برای برنامه‌های حوزه اجتماعی اختصاص داده در چه راهی و در چه زمینه‌هایی و چگونه هزینه می‌شود هم ما و هم شما باید جوابگوی مردم باشیم.

وی یادآور شد: کهگیلویه وبویراحمد هر چند از استان‌های امن است و به لحاظ شاخص‌های اجتماعی از سه استان خوب کشور بوده اما نباید نسبت به مسائل اجتماعی غافل شد بلکه اگر یک مشکل کوچک در این حوزه هم رخ داد آن را در ذهن خود یک بحران بدانیم و برای آن برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله ای و کنترلی داشته باشیم.

احمدی افزود: اگر مدام بر دستگاه‌ها فشار می آورم با مدیران تندی می کنم بر امور تاکید می ورزم چون مشکلات را و یا تلف شدن یک جوان و یا نوجوان را تداعی می‌کنم و لذا بار سنگین آن و جبران ناپذیری اینگونه مسائل اجتماعی را باید بدانیم.

وی گفت: بیش از 100 سمن در استان وجود دارد که می‌توانند با در کنار هم بودن و همراهی با نهادها و دستگاه‌های اجرایی و ایده‌های نو و انجام فعالیت‌های جدید جوانان را پای کار آورده و با ارائه راه حل‌های اصولی و سازنده آسیب ها را نیز کنترل کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای ما دغدغه مند بودن و انجام کار پاک، اصولی و خروجی محور مهم و اهمیت دارد نه فعالیت‌های تکراری، موازی کاری و روزمرگی و باید روی موضوعی که قرار است کار شود، هدف و ریل گذاری انجام گیرد و بدون حاشیه  به مسائل با تعمق توجه شود.

انتهای پیام/

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات