Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:42:29 GMT

بيش از 70 درصد مشکلات صنايع گلپايگان برطرف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۳۳۹

بيش از 70 درصد مشکلات صنايع گلپايگان برطرف شد

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - استاندار اصفهان گفت: بيش از 70 درصد مشکلات واحدهاي توليدي شهرک صنعتي گلپايگان در سفر روز شنبه به اين شهرستان در محل و با برقراري تماس با نهادهاي ذيربط حل و فصل شد.

عباس رضايي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا تصريح کرد: بيشتر مشکلات اين واحدها مربوط به تسهيلات بانکي بود و تماسي که با بانک صنعت و معدن برقرار کرديم برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: مساله ديگري که برخي واحدهاي صنعتي گلپايگان با آن مواجه بودند مربوط به نبود امکانات زيرساختي از جمله گاز، آب و برق بود که براي تامين اين امکانات تصميم هاي لازم اتخاذ شد.
استاندار اصفهان اضافه کرد : تامين زمين مورد نياز براي احداث شهرک صنعتي جديد از ديگر موضوعاتي بود که در اين سفر مورد بررسي قرار گرفت.
وي با بيان اين که يکي از صنعتگران خوب گلپايگان که اکنون در يکي از شهرستان هاي ديگر ساکن است قصد توسعه شهرک صنعتي اين شهرستان را دارد، گفت: براي بررسي بيشتر اين موضوع سه شنبه هفته آينده کارشناسان سازمان محيط زيست به شهرستان گلپايگان سفر خواهند کرد و اگر مشکلات زيست محيطي و آلايندگي نداشته باشد، اين طرح اجرايي مي شود که اشتغالزايي بيش از 2 هزار نفر را به همراه خواهد داشت.
رضايي با اشاره به اين که تامين زمين مورد نياز براي احداث منطقه ويژه اقتصادي گلپايگان که از مصوبه مجلس برخوردار است در اين سفر مورد بررسي قرار گرفت، افزود: مکان يابي اين منطقه حدود 2 سال طول کشيد و مقرر شد شنبه هفته آينده تيمي از استان به مسئوليت معاون امور عمراني استانداري با حضور در گلپايگان، مکان يابي منطقه ويژه اقتصادي شهرستان را قطعي کنند تا هرچه سريع تر اين طرح اجرايي و يکي از خواسته هاي مردم گلپايگان محقق شود.
وي اظهارداشت: سفر روز شنبه هفته جاري به شهرستان گلپايگان در راستاي تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبني رونق توليد و به دنبال سلسله سفرهايي که به بخش هاي مختلف استان براي بررسي مشکلات واحدهاي توليدي و شهرک هاي صنعتي انجام مي دهم، انجام شد.
استاندار اصفهان بيان کرد: واحدهاي صنعتي خوب و فعالي در گلپايگان مستقرند که در راستاي اجرايي کردن فرمان رهبري مبني بر رونق توليد در کشور، تلاش مي کنند.
شهرستان گلپايگان در 180 کيلومتري شمال شرق اصفهان قرار دارد.
افزون هشت هزار واحد توليدي و صنعتي در استان اصفهان فعاليت دارد.
/6026/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن البرزی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در این راستا در شهرستان باوی برنامه‌هایی در دستور کار است.

وی ادامه داد: احداث شهرک صنعتی رامین در شهر رامین و شهرک صنعتی دارویی در دستور کار است که در مراحل انعقاد تفاهم نامه هستند.

البرزی افزود: همچنین احداث شهر پوشاک در شهرستان در دستور کار است و در حال استعلام ملک موردنظر هستیم.

فرماندار باوی با اشاره به راه‌اندازی چندین شهرک صنعتی در این شهر گفت: راه‌اندازی این شهرک‌های صنعتی خود به خود باعث مشارکت مردم در اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود.

البرزی خبر داد: همچنین برای احداث فازهای ۷ و ۸ نیروگاه رامین، مکاتبات لازم با نهاد ریاست جمهوری انجام شده است که در صورت عملی شدن این فازها، شاهد اشتغالزایی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز جهاد کشاورزی وام‌های اشتغالزایی را ارائه می‌دهد و کشاورزان شهرستان باوی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

البرزی عنوان کرد: طرح زراعت چوب مورد تاکید و در دستور کار دولت است. در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام و بیش از ۲۰۰ هزار نهال در شهر باوی کاشته شده است که این امر می‌تواند اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه داشته باشد.

کد خبر 6086692

دیگر خبرها

  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان