Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: //آیین نکوداشت زنان مفاخر استان مرکزی برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، زهرا فرجی عصر امروز در حاشیه کارگروه تخصصی امور بانوان و خانواده استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مهارت خانه به خانه زنان ساکن در سکونت‌گاه‌های غیررسمی بود که این طرح توسط اداره کل فنی و حرفه‌ای و با همکاری دستگاه‌های مرتبط قرار است که در استان مرکزی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قالب این طرح، بنا داریم که با ارائه آموزش‌های مهارتی به این زنان، یک زنجیره و چرخه ایجاد اشتغال و کسب و کار خانگی برای زنان ساکن در این سکونت‌گاه‌ها اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی تصریح کرد: امیدواریم این طرح منجر به توسعه اشتغال و کارآفرینی در بین زنان و افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان در استان شود.

قم| تسهیلات دولتی جوابگوی نیازهای اشتغال زنان سرپرست خانواده نیستجزئیات اشتغال زنان| سهم زنان از بازار کار به 19.7 درصد رسیدنماینده مردم تهران در مجلس: 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی به اشتغال زنان اختصاص یابد

فرجی با اشاره به برگزاری نخستین آیین نکوداشت زنان مفاخر استان مرکزی گفت: این آیین برای نخستین بار در سطح کشور با هدف الگوسازی برای نسل جوان و معرفی ظرفیت‌های موجود در حوزه مفاخر استان به عنوان بهشت مفاخر کشور مطرح است که در 22 خردادماه در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نخستین دبیرخانه دائمی جشنواره مفاخر زنان کشور در استان مرکزی و شهر اراک در همان روز راه‌اندازی می‌شود تا ان‌شاءالله از این به بعد هرگونه آیینی برای نکوداشت مفاخر بانو در سطح کشور باشد از مسیر این دبیرخانه پیگیری شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی ادامه داد: از دیگر موضوعات پرداختن به اولویت‌های زنان و خانواده در حوزه‌های مختلف بود که امسال به جد دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند