Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی نسبت به تعهدات فرهنگی و اجتماعی خود اهتمام بیشتری داشته باشند و در زمینه بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) از نوآوری استفاده کنند.

به گزارش ایرنا علی حسین حسین زاده روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی برگزاری گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و روز جهانی قدس در سرسرای معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد:برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باید در شان مقام و جایگاه ایشان بوده و با تفکر، حساسیت بیشتر و نگاه ویژه تری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگرچه در سال های اخیر در زمینه حفظ آرمان‌های امام خمینی(ره) و برگزاری این بزرگداشت در سطح خوزستان برنامه‌های خوبی انجام شده اما همچنان نیاز است در زمینه‌های مختلف به گسترش این برنامه ها بپردازیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: در جلسات گذشته کمیته‌ های مختلفی در این زمینه تشکیل شد و وظایفی به دستگاه‌ها محول شده و پیشنهادات خوبی نیز برای برگزاری هرچه بهتر آیین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) ارایه شد.
حسین زاده گفت: برخی دستگاه‌ها در زمینه فرهنگی و اجتماعی فعالیت کمتری دارند در حالی که بحث مسئولیت اجتماعی ارگان ها و صنایع به یک رسالت اصلی تبدیل شده است.
حسین زاده ادامه داد:به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر روز جهانی قدس نیز ستادهایی در سطح شهرستان ها تشکیل شده و اقدامات لازم توسط شورای هماهنگی خوزستان انجام می‌شود.
وی افزود: تاکنون در زمینه برگزاری آیین های انقلابی دغدغه ای نداشته ایم چرا که شورای هماهنگی خوزستان در سال های گذشته به خوبی این برنامه ها را مدیریت کرده است.
وی گفت: مردم خوزستان نیز همواره در تمامی عرصه های انقلابی با حضور پرشور خود در صحنه ، حماسه آفریده اند و امسال نیز پیش بینی می شود برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خیمنی(ره) و روز جهانی قدس با حضور حداکثری مردم برگزار شود.
حسین زاده گفت: آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) 13 خرداد ساعت 18 تا 20 در مصلای مهدیه اهواز برگزار می شود.
7152/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معاون استاندار خوزستان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه قرار گرفته است و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.



وی با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی (ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.



تیموری افزود: ارتباط با نهاد‌ها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.



سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی