Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:28:58 GMT

مسابقات شطرنج ریتد آزاد به میزبانی اهواز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۳۸۶۵

مسابقات شطرنج ریتد آزاد به میزبانی اهواز برگزار می شود

اهواز - ایرنا - رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: رقابت‌ های سریع شطرنج ریتد کشوری مطابق با معیارهای جهانی در اهواز برگزار می شود.

عبدالامیر خطیب زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رقابت ها از روز هشتم خرداد آغاز و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور شطرنج بازان مطرح برگزار می شود گفت: کلیه قوانین و مقررات فیده حاکم بر این مسابقات بوده و زمان مسابقه برای هر نفر 45 دقیقه با احتساب 10 ثانیه زمان اضافی برای هر حرکت در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات شطرنج خوزستان با اشاره به اینکه مسابقات در هفت دور به روش سوییسی در بخش آقایان و بانوان و در رده سنی آزاد برگزار می شود افزود: جوایز نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب پنج، چهار و سه میلیون ریال است؛ همچنین به نفرات چهارم تا ششم و نفرات برتر هر رده سنی جوایزی اهدا می شود.
وی بیان کرد: این رقابت ها در پنج رده سنی مختلف برگزار می شود و شرکت کنندگان حاضر در این رقابت ها در رده های سنی زیر هشت سال، زیر 10 سال، زیر 12 سال، زیر 14سال و بالای 50 سال با یکدیگر به رقابت می پردازند.
خطیب زاده ایجاد رقابت سالم در بین بازیکنان و تشویق جوانان و شطرنج بازان به سمت فضاهای ورزشی را از عمده اهداف این مسابقات دانست و افزود: ایجاد فرصت اخذ ریتینگ استاندارد برای عموم بازیکنان فاقد ریتینگ و افزایش ریتینگ بازیکنان دارای ریتینگ و شناسایی استعدادهای استان و برنامه ریزی برای رشد و شکوفایی آنها از دیگر اهداف برگزاری این رقابت ها است.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش شطرنج خطيب زاده اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد مهدی طهماسبی از البرز ۲-ماهان صفری از ایلام ۳-محمد مهدی مهدورزاده از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد