Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:46:09 GMT

قهرمانی گالاتاسرای بدون خسارت نبود (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۴۱۰

دیدار حساس و تعیین کننده گالاتاسرای و باشاک شهیر در سوپرلیگ ترکیه حواشی فراوانی به همراه داشت.

به گزارش "وزش سه"، دیشب و در جریان رقابت های سوپرلیگ ترکیه، همه نگاه ها به دیدار حساس و سرنوشت ساز گالاتاسرای و باشاک شهیر بود که گالا موفق شد با برتری 1-2 و با توجه به قانون فوتبال ترکیه مبنی بر احتساب بازی رودررو به جای تفاضل گل، عنوان قهرمانی سوپر لیگ ترکیه را در دیداری حساس از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته در این دیدار باشاک شهیر بود که ابتدا با گل دقیقه 17 ریاد باییچ از گالاتاسرای پیش افتاد و هنگامی که بازیکنان این تیم در حال برگزاری جشن شادی پس از گل خود بودند، هواداران خشمگین گالاتاسرای به سمت آنها لیوان و هر چه دم دستشان بود را پرتاب کردند که این اتفاق باعث افزایش جنجال در مسابقه شد.

 

در این میان امانوئل آدبایور، مهاجم مشهور باشاک شهیر عصبانی شده و با اسماعیل کیپ از حریف درگیر شد و این اتفاقات در نهایت منجر به دخالت دو سرمربی یعنی فاتح تریم و عبدالله آوچی در ماجرا نیز گردید.

 

جونیت چاکر قاضی مشهور ترکیه ای با استناد به VAR طرفین را جریمه کرده و به آدبایور، اسماعیل کیپ، باییچ و مارکائو مدافع گالاتاسرای کارت زرد نشان داد و قائله خاتمه یافت.

 

در ادامه نیروهای پلیس با شدت بیشتری در مقابل هواداران صف آرایی کردند و داور نیز به دلیل این درگیری ها شش دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول اعلام کرد و در نهایت گالاتاسرای در این دیدار جنجالی به پیروزی رسیده و فاتح سوپرلیگ ترکیه شد.

 

 

 

 

 

 

گالاتاسرای ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گالاتاسرای ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پیگیری شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم لیگ یکی برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی در ۴۵ دقیقه دوم تلاش کنند.

کد خبر 6089294

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی