Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@02:57:49 GMT

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۷۹۲

علی ترابی که تا امروز مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در دوره معاونت جدید هنری بود، از سمت خود استعفاء کرد و مدیرکل جدید هم بلافاصله منصوب شد. آفتاب‌‌نیوز : تنها چند ساعت پس از استعفای ترابی، محمد اللهیاری فومنی که پیش‌تر مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری معاونت هنری بود، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمت مدیرکل دفتر موسیقی این وزارتخانه منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش‌تر در نهاد کتابخانه‌ها و نیز اداره کتاب وزارت ارشاد نیز مسؤولیت داشته است.
گویا ترابی از منتقدان قانون جدیدی است که می‌گوید وزارت ارشاد ۱۰ درصد بهای بلیت کنسرت‌ها را در تهران و کلانشهرها اخذ و آن را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند. این قانون در چند هفته‌ی گذشته اعتراض اهالی موسیقی را در پی داشته است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سرپرست وزارت حج و اوقاف طالبان با مفتی اعظم ازبکستان

نور محمد ثاقب، سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف طالبان در جریان سفرش به ازبکستان با مفتی نورالدین خالق نظر، رئیس اداره مسلمانان این کشور دیدار کرده است.

دو طرف در این دیدار درخصوص تقویت و توسعه روابط و همکاری نزدیک با افغانستان به‌ويژه وزارت حج و اوقاف، توسعه و بهبود روابط میان علمای دو کشور، همکاری، هماهنگی و تبادل تجربه‌ها در بخش مساجد، مدارس و آموزش‌های دینی گفت‌وگو کردند.

وزارت حج، ارشاد و اوقاف طالبان روز شنبه، ۲۶ حوت با نشر اعلامیه‌‌ای در ایکس گفت بر اساس دعوت نورالدین خالق‌نظر، رییس اداره‌ مسلمانان ازبکستان، وزیر ارشاد،حج و اوقاف طالبان در رأس یک هیأت ده نفری از علمای طالبان راهی ازبکستان شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • فراخوان نخستین نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • مجوز ۱۴ کنسرت موسیقی در ایلام صادر شد
  • دیدار سرپرست وزارت حج و اوقاف طالبان با مفتی اعظم ازبکستان
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • با موزه هنر‌های ملی آشنا شوید + تصاویر
  • با «موزه هنرهای ملی» آشنا شوید
  • اجرای ۴۵ برنامه هفتگی موسیقی عاشیقی در ارومیه
  • آزمون به‌کارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌های هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزییات برگزاری یک کنسرت ویژه نوروزی در سن پترزبورگ