Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار قربانیان آتش‌سوزی یک مغازه در بزرگراه اشرفی اصفهانی تهران به ۳ تن افزایش پیدا کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی پس از گذشت حدود ٧ ساعت از وقوع این حادثه اعلام کرد: آتش‌نشانان پس از ادامه جست‌وجوها و انجام عملیات آواربرداری، یک مرد دیگر را از زیر آوار خارج کردند که متأسفانه پس از انجام بررسی‌ها مشخص شد این مرد نیز جان خود را از دست داده است و به این ترتیب تعداد کشته‌شدگان این حادثه به سه نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر سید جلال ملکی اظهار کرده بود: ساعت ١٣ و ٢١ دقیقه صبح امروز حادثه انفجار در بزرگراه اشرفی اصفهانی نرسیده به جلال آل احمد به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن سه ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که مغازه‌ای دو طبقه به وسعت ٢٠ متر که طبقه اول کاربری تعمیرات خودرو و تعویض روغن و طبقه منفی یک انبار لوازم خودرو بود در قسمت جنوبی حیاط یک مجتمع مسکونی چهار طبقه وجود داشت که در اثر انفجار دچار آتش‌سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این مغازه دچار آتش سوزی و بر اثر انفجار، تخریب شده بود گفت: دو دستگاه خودرو پراید و سمند که در مجاورت این مغازه پارک شده بود نیز شعله ور بود.

وی با اشاره به ایمن سازی محل حادثه از سوی آتش نشانان گفت: آتش نشانان به سرعت موفق شدند آتش را خاموش کنند اما با توجه به اینکه ساختمان به طور کلی تخریب شده بود احتمال اینکه افرادی زیر آوار محبوس شده باشند وجود داشت. بر اساس احتمال محبوس شدن افرادی زیر آوار آتش نشانان بلافاصله عملیات آواربرداری را آغاز کردند.

به گفته وی تا کنون یک مرد از زیر آوار خارج شده است که پس از بررسی‌های اورژانس مشخص شده وی جان خود را از دست داده است. در حال حاضر جست و جو برای یافتن مصدومان یا جانباختگان احتمالی این حادثه ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ساعاتی بعد از وقوع این حادثه اعلام کرد که یک نفر دیگر نیز از زیر آوار خارج شد که پس از بررسی‌های عوامل اورژانس مشخص شد وی جان خود را از دست داده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره جزئیات بسته افتتاحی آتی شهرداری تهران در حوزه فنی و عمرانی گفت: در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار، دو پروژه عمرانی در بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری خواهد رسید.


وی افزود: نخستین پروژه شامل تحکیم بستر دوازده کیلومتر از بزرگراه آزادگان به روش احیای عمیق با سیمان طی یک سال گذشته است که هزینه‌ای بالغ بر دویست و پنجاه و دو میلیارد تومان در بر داشته است.


صداقتی با اشاره به اهمیت بهسازی و اصلاح زیرساختی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان توضیح داد: بزرگراه آزادگان به نوعی کمربندی جنوبی و غربی تهران محسوب شده و اصلاح زیرسازی و بهسازی روکش آسفالت این بزرگراه تهران از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به با اشاره به دیگر پروژه‌های افتتاحی روز شنبه هشت اردیبهشت‌ماه هزار و چهارصد و سه گفت: تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، دیگر پروژه یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار محسوب می‌شود. بر همین اساس تعریض کندروی آزادگان در محدوده بزرگراه شهید لشکری از دو به سه خط عبوری، تحکیم کوله پل‌های سه‌گانه در محدوده مذکور و همچنین اصلاح رمپ و لوپ‌های این محدوده با هزینه ۴۳ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های روز شنبه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟