Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون هماهنگ کننده ارتش و استاندار خراسان جنوبی با افتتاح ۷۹۸ واحد تعاونی مسکن مهر مرکز آموزش۰۴ارتش در بیرجند، جشن اختتامیه مسکن مهر در این استان برگزار شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ساخت این واحد ها از سال 93 آغاز شده است و هر واحد از این مسکن ها 100 جشن اختتامیه مسکن مهر در خراسان جنوبیمتر مربع زیربنا دارد و به همه امکانات خدماتی مجهز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای ساخت این واحد ها  90 میلیارد تومان هزینه شده است و  30 تا 90 میلیون تومان برای هر واحد آورده متقاضیان بوده است.این طرح 126 هزار متر مربع زیر ربنا دارد.

وزیر راه و شهرسازی: راه‌آهن خراسان جنوبی از "شمال، جنوب و غرب" به شبکه سراسری متصل می‌شودوزیر راه و شهرسازی 20 پروژه عمرانی ‌خراسان جنوبی را افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کند

اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: خراسان جنوبی جزو نادر استانهایی است که پروژه مسکن مهر آن به اتمام رسیده و این اقدام در نوع خود کم نظیر است.

مراسم اختتامیه مسکن مهر استان به جز تعداد محدود واحد در خراسان جنوبی است که  در شهرهای زیر 25 هزار نفر 60 واحد باقی مانده و در مراجع قضایی پروژه آن قرار دارد و باید دادگاه تصمیم گیری کنند.

  همچنین 33 واحد نیز مربوط به شرکت توسعه و عمران موقوفات در حال اجراست و حدود 18 واحد هم که خود اعضا برای تحویل واحد علیرغم اظهارنامه برای تعیین تکلیف واحدشان مراجعه نمی کنند.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای مختلف کشور از جمله بوشهر  آغاز شده است و بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تا به امروز عملیات اجرایی کلید خورده است.

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمارها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه