Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@04:33:00 GMT

تشریح جزئیات نشست کمیسیون انرژی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۰۹۴

تشریح جزئیات نشست کمیسیون انرژی

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: زنگنه اعلام کرد مبلغی که وزارت نفت به لحاظ قانونی می‌تواند برای ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی در مناطق نفت‌خیز هزینه کند محدود است.

به گزارش مشرق، جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات سوالش از زنگنه وزیر مفت گفت: سوالم از وزیر نفت درخصوص وضعیت امکانات رفاهی و ورزشی در مناطق نفت‌خیز و اقدامات صورت گرفته ازسوی وزارت نفت برای افزایش این امکانات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

توضیحات زنگنه درباره فروش نفت در زمان تحریم استیضاح زنگنه کلید خورد+متن طرح

میرزایی اظهار داشت: زنگنه در پاسخ به سوالم اعلام کرد مبلغی که وزارت نفت به لحاظ قانونی می‌تواند برای ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی در مناطق نفت‌خیز هزینه کند محدود است در حالی که مناطق نفت‌خیز و درخواست‌ها برای این مهم بسیار هستند لذا ممکن است نتوانند به تمامی مناطق نفت‌خیر کمک لازم را داشته باشند.

وی افزود: وزیر نفت در ادامه کمک‌ها و هزینه‌های صورت گرفته ازسوی این وزارتخانه برای ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی در استان‌ها و شهرهای نفت‌خیز را عنوان کرد و در نهایت مقرر شد؛ جلسه‌ای به‌منظور ارائه اطلاعات بیشتر برگزار شود لذا تصمیم‌گیری درخصوص ارجاع این سوال به صحن به پس از این دیدار موکول شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: در این نشست سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه هم سوالی از وزیر نفت در خصوص وضعیت زیست‌محیطی شهرستان عسلویه مطرح کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس زنگنه فعالیت زیست محیطی کمیسیون انرژی نماینده مجلس وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید:
قیمت جدید مسکن در غرب تهران جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229456 برچسب‌ها بازار مسکن

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • وزیر جنگ اسرائیل: مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم