Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@07:47:50 GMT

سد خیرآباد نیکشهر آبگیری شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۱۹۲

سد خیرآباد نیکشهر آبگیری شد

فرماندار نیکشهر گفت: به دنبال بارش های چند روز گذشته شاهد آبگیری سد خیرآباد بودیم.

«صاحب گل صالحی» با بیان این مطلب به  خبرنگار شبستان گفت: 82 درصد نزولات جوی در سال زراعی اخیر نسبت به بلند مدت سال گذشته 82 درصد افزایش داشته است.

 

فرماندار نیکشهر ادامه داد: به دنبال بارش های چند روز گذشته رودخانه های فصلی نیکشهر طغیان کردند و به دنبال آن سد خیرآباد پس از ده سال آب گیری شده و حجم ذخیره آب در پشت سد به 25 میلیون متر مکعب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صالحی با اشاره به اینکه بارش ها در برخی از مناطق نیکشهر به صورت رگبار و همراه با تگرگ بود، تصریح کرد: حجم بارندگی ها و رگبار پراکنده به حوزه باغات و اراضی کشاورزی خسارت وارد کرده و همچنین برخی از منازل مسکونی خسارت جزيی دیده اند.  

 

وی افزود: بارندگی های چند روز گذشته سبب تغذیه سفرههای زیر زمینی شده و خوشحالی کشاورزان را در پی داشته است.

 

فرماندار نیکشهر بیان داشت: با توجه به آب گیری بندهای خاکی و تقویت سفرههای زیر زمینی وضعیت آبدهی قنوات بهبود پیدا کرده و حتی قنواتی که در سنوات گذشته خشک شده بودند از آنها آب جاری شده است.

 

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان مجلس موزه مسجد قرآن کریم کانون های مساجد خبرگزاری شبستان سبک زندگی اسلامی بیرجند سفره های زیر زمینی قنوات آبگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی تهران باز شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ تهران گفت: از ساعت دو نیم بامداد گذشته، در پی بارش باران، بخشی از کوهی که در محدوده اتوبان شهید خرازی قرار دارد، ریزش کرده و گل و لای به وسط اتوبان سرازیر شده بود.

بیشتر بخوانید؛ ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای

وی گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229410 برچسب‌ها طرح منع تردد

دیگر خبرها

  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • مهار ۶۳۰ هزار متر مکعب رواناب در سد نهرین طبس
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • فیلمی از بارش باران تهران در شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد | اگر بارش ها شدید هم باشد نگران نیستیم
  • وضعیت رودخانه کردان پس از بارش های شب گذشته