Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با پیروزی مقابل السد نشان دادیم که شایسته صعود هستیم.

ایرج عرب پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل السد قطر در جمع خبرنگاران گفت‌: نشان دادیم که شایسته صعود بودیم و عوامل مختلف از جمله داوری مانع صعود پرسپولیس شد. بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند و از آنها ممنون هستیم.

وی در مورد تقدیر از ژاوی گفت:  او یکی از اسطوره‌های فوتبال است و چون می‌خواست خداحافظی کند ما این مراسم را برایش گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقسیم سکوها به طور مساوی میان پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی

مدیرعامل پرسپولیس در مورد تقسیم سکوها به طور مساوی با سپاهان در جام حذفی گفت: ما تابع قوانین هستیم پرسپولیس همواره از حواشی دوری کرده و یکی از عوامل موفقیتش هم نپرداختن به حاشیه‌ها است. اکنون هم تابع قوانین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم زیرا آنها مراجع بالادستی هستند و وارد حاشیه نمی‌شویم و برای برد و ارائه یک فوتبال خوب به اصفهان می‌رویم.

وی در مورد اینکه چه تضمینی هست که درگیری تماشاگران در تهران در اصفهان تکرار نشود، گفت: تعامل خوبی با سپاهان داریم سپاهان در نامه‌ای قهرمانی ما را تبریک گفت ما هم به آنها پاسخ دادیم و امیدوارم شاهد یک فوتبال خوب و شاداب و بی‌حاشیه باشیم.

عرب در مورد اینکه برانکو لیستی به پرسپولیس داده یا نه، گفت: خیر او هنوز لیستی نداده است.

وی در مورد وضعیت قرارداد بشار رسن و پرداخت نشدن مطالباتش گفت: ما دو پرداختی به بازیکنان داخلی داشتیم که یک پرداختی هم به برانکو داشتم یک پرداختی کوچک به کادر فنی و خارجی‌ها باقی مانده است.

فهرست خروجی بازیکنان پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس در مورد فهرست خروجی بازیکنان پرسپولیس گفت: ما در حال حاضر تمرکزمان روی بازی نیمه‌نهایی با سپاهان است و روی این بازی تمرکز داریم و هیچ چیز قطعیت ندارد.

وی در مورد اینکه محمد نادری به صورت قرضی به پرسپولیس آمده و چه تدبیری برای حفظ او دارید، گفت: این مربوط به برانکو است و هنوز در این مورد هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!

پرسپولیس از مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان و استقلال فقط ۳ امتیاز کسب کرد.

به گزارش فارس، پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان