Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:23:45 GMT

مهدی شیری: فوتبال ارزش به خطر افتادن جان کسی را ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۵۸۹۴

مهدی شیری: فوتبال ارزش به خطر افتادن جان کسی را ندارد

مدافع پرسپولیس می‌گوید فوتبال ارزش به خطر افتادن جان کسی را ندارد و امیدوار است در بازی نیمه نهایی جام جذفی مقابل سپاهان اتفاقات بازی برگشت لیگ برتر تکرار نشود.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری بعد از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل السد گفت: خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم و به برد رسیدیم. حق‌مان حذف از مرحله گروهی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوران شش امتیاز از تیم ما گرفتند. همه مردم دیدند که تیم ما یکدست شده است. خدا را شکر شرایط‌مان خوب شده و نتیجه را هم مردم دیدند.

این بازیکن درباره حضور ژاوی در جمع بازیکنان پرسپولیس گفت: او بازیکن بزرگ و بین‌المللی است. او لطف کرد و با تیم ما عکس انداخت.

او درباره مصدومیت سید جلال حسینی دقایقی قبل از شروع بازی گفت: سید جلال از ناحیه همسترینگ مشکل داشت. حتی با تیم گرم کرد اما نتوانست ادامه دهد.

مدافع راست پرسپولیس درباره حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شرایط دست ما نبود. داوران از ما امتیاز گرفتند. مقابل پاختاکور و السد خوب بازی کردیم اما داور از ما امتیاز گرفت.

شیری درباره دیدار با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی با سپاهان بسیار سخت است. آن‌ها تیم بزرگی هستند. بازی شرایط خاصی دارد ولی از فردا آماده بازی با این تیم می‌شویم که نتیجه لازم را هم بگیریم.

مدافع پرسپولیس درباره احتمال تکرار بازی برگشت لیگ‌برتر با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی تاکید کرد: اولاً که فوتبال ارزش این مسائل را ندارد. نباید جان کسی به خطر بیافتد. حتی من متوجه شدم که در بازی اخیر دو تیم یک نفر جان خودش را از دست داد. دوست ندارم اتفاق تلخی در این بازی رخ بدهد. امیدوارم همه چیز کنترل شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تیمش سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: السد قطر تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال سپاهان مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟