Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی شیری پس از پیروزی پرسپولیس برابر السد درمورد این مسابقه گفت: خدا را شکر تیم ما خوب بازی می‌کند و هر روز هماهنگ‌تر می‌شویم. متاسفانه در آسیا از داوری خیلی لطمه خوردیم، اما امیدوارم در سال آینده بتوانیم این نتایج را جبران کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: دلیل حذف پرسپولیس از آسیا فقط داوری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 امتیاز بخاطر داوری از دست‌مان خارج شد. به هر حال از حالا باید به فکر نیمه‌نهایی جام حذف باشیم و از فردا خود را برای آن مسابقه آماده می‌کنیم. فکر می‌کنم بازی ما با سپاهان به نوعی فینال جام حذفی است. 

مدافع  پرسپولیس درخصوص رویارویی با عبدالکریم حسن، بهترین بازیکن آسیا اظهار کرد: وقتی بازیکنی بهترین بازیکن آسیا می‌‌شود قطعاً فاکتورهایی دارد، اما ما امروز به خوبی وی را کنترل کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

شیری درخصوص اظهارات بیرانوند مبنی بر اینکه دیگر به پرسپولیس جام نمی‌دهند، گفت: او شوخی کرد. ما تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا یک جام دیگر برای باشگاه و هواداران کسب کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

  به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.   علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:   «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست   قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!