Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل السد قطر در نشست خبری گفت: قبل از هرچیزی به ژاوی تبریک می‌گویم بخاطر عمر ورزشی بسیار عالی که سپری کرد برای همه ما که فوتبال را دنبال می‌کنیم لحظات خوبی را ارمغان آورد و لذت بردیم که او چندین سال بهترین هافبک دنیا بود و برای ژاوی در شغل جدیدش به عنوان مربی آرزوی موفقیت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم از این بابت که تجربه خودش را در اختیار فوتبال قرار می‌گذارد. همین طور برای همکارم مربی السد که بازنشسته می شود و زندگی آرامی دارد. در این دو سه سال رقبای خوبی برای هم بودیم. مقابل السد موفق بودیم و برای این تیم در دور بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم و امروز هم از بردمان لذت بردیم. نیمه نهایی جام حذفی در انتظارمان است و شخصیت خوبی ارایه کردیم در بازی که از نظر نتیجه اهمیت نداشت و با قاطعیت تمام قهرمان لیگ ایران شدیم و هر بازی برای ما مهم است. فقط متاسفم از اینکه هواداران ما به اندازه کافی نبودند تا از این بازی زیبا لذت ببریم از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: در هنگام گرم کردن بازی کاپیتان ما مصدوم شد و نتوانست ادامه بدهد به بازیکنانم بابت بردی که کسب کردند و بازی که ارایه دادند تبریک می‌گویم. یک بازی دیگر در نیمه نهایی با سپاهان داریم. نشان دادیم که شایستگی صعود را داشتیم و یک بار دیگر باید از بازیکنانم تشکر کنم. سوپر جام را کسب کردیم و قهرمان لیگ شدیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم. می خواهم و انتظار دارم که در جام حذفی هم قهرمان شویم. از همه بیشتر برای بازیکنان باید تبریک بگویم که لیاقتش را دارند.

برانکو در مورد اینکه با این برد خوب حسرت خوردیم که حذف شدیم گفت: با نظر شما موافقم. نمی‌خواهم توجیه کنم اما داوران بسیار ناعادلانه قضاوت کردند. در هیچ کدام از این مسابقات ذره‌ای از حریف کم نداشتیم اما فوتبال همین است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فصل آینده هم مدعی قهرمانی خواهید بود گفت: پرسپولیس همیشه مدعی خواهد بود و این وظیفه ما نسبت به هواداران مان است .

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ السد قطر لیگ قهرمانان اسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یک دیدار امروز برگزار شد که در این بازی تیم های مس رفسنجان و پیکان از ساعت 17:45 امروز در رفسنجان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم مس رفسنجان توانست در ضربات پنالتی پیکان را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد. 

این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

گل های این بازی را  جلال‌الدین علی‌محمدی(32) برای مس رفسنجان و ابوالفضل زمانی(48) برای پیکان به ثمر رساندند. 

داوری این بازی به عهده مهدی اجاقی بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!