Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@03:23:53 GMT

ترابی و علیپور: داوران پرسپولیس را ازآسیا حذف کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۰۰۶

مهدی ترابی که به عنوان برترین بازیکن مسابقه پرسپولیس و السد قطر انتخاب شد، در میان خبرنگاران حاضر شد و گفت: بازی خوبی ارایه کردیم و در تمام دقایق برتر از حریف بودیم و تیم ما لیاقت بیشتری داشتیم و اگر از داوری لطمه نمی‌خوردیم صعود می‌کردیم و در ابتدای فصل با هدف تکرار موفقیت فصل قبل وارد میدان شدیم.

به گزارش تابناک ورزشی، ترابی گفت: خوشحالم اولین گل آسیایی را زدم و ما خوب بازی کردیم و پایان خوشی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور هم پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس برابر السد درمورد این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم، اما زیاد به خودمان فشار نیاوردیم، چون باید برای بازی با سپاهان آماده شویم. همه می‌دانند که ما از داوری‌ها لطمه خوردیم و به ناحق حذف شدیم. گلزن قرمزها ادامه داد: تیم ما خوب و با برنامه بازی می‌کند که اگر اینگونه نبود قهرمان لیگ نمی‌شدیم و به نیمه‌نهایی جام حذفی نمی‌رسیدیم. برای بازی با سپاهان فرصت داریم و زود است که بخواهیم از حالا درمورد آن صحبت کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ترابی پرسپولیس علیپور جان بولتون بغداد عشایر عراق پرونده یاسین رامین مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ژیل ویسنته با بهره‌مندی از علی علیپور در لیست بازیکنان خود، از ساعت 18 امروز (به وقت ایران)، یکی از دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را در ورزشگاه دو بسا سکولو مقابل تیم رده چهاردهمی بوآویشتا برگزار می‌کند.

علی علیپور برخلاف دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال که مقابل موریرنسی و آروکا در ترکیب اولیه ژیل ویسنته حضور داشت، امروز برابر بوآویشتا از جمع 11 نفر اصلی خارج شده و نیمکت نشین است.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در 16 بازی این فصل لیگ برتر پرتغال به میدان رفته که موفق شده دو گل به ثمر رساند و امیدوار است امروز هم با حضور تعویضی برابر بوآویشتا گلزنی کند.

تیم فوتبال ژیل ویسنته 32 امتیازی است و در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و در صورت برتری مقابل بوآویشتا که دو امتیاز کمتر از آنها به دست آورده، شانس صعود سه تا چهار پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد