Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@02:48:29 GMT

پرسپولیس خداحافظی ژاوی را تلخ کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۱۰۷

پرسپولیس خداحافظی ژاوی را تلخ کرد

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد السد قطر را شکست دهد تا ژاوی هرناندز با باخت از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا میزبان السد قطر بود که پیش از این پرسپولیس شانس خود را برای صعود به دور بعدی رقابت ها از دست داده بود. به گزارش قدس آنلاین این دیدار در حضور حدود ۱۲ هزار هوادار به قضاوت داور دیلان پریرا سریلانکایی برگزار شد و در آخرین لحظات سید جلال حسینی کاپتان سرخ پوشان به خاطر مصدومیت از ترکیب خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقیقه ۷ بغداد بونجاح مهاجم زهردار السد در موقعیت گلزنی قرار گرفت که علیرضا بیرانوند ضربه چیپ او را به زیبایی مهار کرد.
در دقیقه ۱۶ شوت زیبای مهدی ترابی از فاصله دور با گل اول پرسپولیس همراه شد تا تیم برانکو از حریف پیش بیوفتد.
در دقیقه ۳۰ بازی شوت محکم ربیع خواه را مدافعان السد از روی خط دروازه تیمشان برگشت دادند تا پرسپولیس از رسیدن به گل دوم باز بماند.
در دقیقه ۴۶ بغداد بونجاح بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت و حتی بیرانوند را هم از پیش رو برداشت اما او نتوانست ضربه نهایی را به سمت دروازه پرسپولیس بزند تا نیمه اول با برتری شاگردان برانکو به پایان برسد.
تنها دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم روی ارسال اکرم عفیف السد در آستانه به ثمر رساندن گل تساوی توسط بونجاح بود که این بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
در دقیقه ۶۵ شوت از راه دور عبدالکریم حسن به ترک دروازه بیرانوند برخورد کرد.
در دقیقه ۶۷ روی پاس درعمق مهدی ترابی علی علیپور از زاویه بسته توپ را از بین پاهای سعد الشیب وارد دروازه السد کرد تا گل دوم تیم برانکو به ثمر برسد.
سه دقیقه پس از آن هم پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که ضربه قیچی برگردان نوراللهی از بالای دروازه السد به بیرون رفت.
در دقیقه ۷۹ ضربه کاشته ژاوی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.
در دقیقه ۸۰ روی اشتباه مدافعان پرسپولیس توپ در موقعیت عالی گلزنی در برابر خوخی قرار گرفت که شوت این هافبک را بیرانوند به زیبایی مهار کرد.
پیش از این السد با ۱۰ امتیاز صعودش را به دور بعدی بازی ها قطعی کرده بود و فعلا صدرنشین است. 
پس از ان پاختاکور ۸ امتیازی در رده دوم گروه حضور دارد و پرسپولیس هم با این برد ۷ امتیازی شد و به رده سوم موقتا صعود کرد.
الاهلی عربستان هم با یک بازی کمتر در رده چهارم گروه D قرار دارد.
در اخرین بازی از گروه D درمرحله گروهی این رقابت ها از ساعت ۲۳:۳۰ هم تیم های الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان برابر هم صف آرایی خواهند کرد تا تکلیف تیم دوم صعود کننده به دور حذفی را مشخص کنند.
 

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپوليس السد ژاوی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 

ایسنا/فارس فجرسپاسی شیراز با وجود برخورداری از حمایت کم نظیر تماشاگرانش، مغلوب تیم پرستاره و لیگ برتری استان کرمان شد و از جام حذفی کنار رفت. 

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امشب، ۷ اردیبهشت یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و دو تیم فجرشهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در حضور ۱٠ هزار تماشاگر شیرازی به مصاف هم رفتند. 

ترکیب فجرسپاسی را احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار تشکیل داده بودند و محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائو اسلامی‌خواه و  اریک باگناما نیز از ابتدا در ترکیب تیم سیرجانی به میدان آمدند. 

حسین زمانی داور این مسابقه بود و مهدی شفیعی به‌همراه سجاد ایران‌پور او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

اولین گل مسابقه را آبی پوشان گل گهر در دقیقه ۱۴ به ثمر رساندند. ارسال روبرتو تورس از  جناح راست با ضربه سر سعید سحرخیزان همراه شد و توپ در میان غافلگیری احمد مهرابی به تور دروازه میزبان چسبید. در نهایت نیمه اول با یک گل به سود میهمان مسابقه به پایان رسید. 

در نیمه دوم فجر با فشار بیش از ۱٠ هزار تماشاگر، سعی در جبران نتیجه داشت و در دقیقه ۶۷ به گلی رسید که مردود شد. ارسال حمید ملکی با ضربه بهنام برزای، کاپیتان گل گهر می توانست به یک گل به خودی تبدیل شود که محمدرضا اخباری به سختی توپ را دفع کرد. در برگشت محمدرضا فلاحیان بازیکن فجر با ضربه آرنج خود دروازه را گشود که داور به درستی این گل را مردود کرد و یک کارت زرد هم به فلاحیان نشان داد. 
این تصمیم داور البته با واکنش تماشاگران و پرتاب اشیا به زمین مواجه شد. 

گل گهر در دقیقه ۷۸ به گل دوم هم دست یافت. ارسال زمینی مهدی تیکدری نژاد از سمت راسا با ضربه روبرتو تورس درون دروازه مهرابی قرار گرفت. 

در دقیقه ۸۶ تیم لیگ برتری تیر خلاص را به پیکر زردپوشان شیرازی شلیک کرد. پاس در عمق روبرتو تورس با ضربه مسعود زائر کاظمین به گوشه دروازه فجری‌ها چسبید تا تماشاگران شیرازی خیلی زودتر از سوت پایان، شروع به ترک ورزشگاه کنند. 

در نهایت این مسابقه با پیروزی سه بر صفر تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید. 

به گزارش ایسنا، تیم فجر شهید سپاسی شیراز که مسابقات حساسی را در لیگ دست اول فوتبال کشور پیش رو دارد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در ورزشگاه حافظیه میزبان خیبر خرم آباد صدر نشین جام آزادگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود