Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@06:11:59 GMT

مجیدی: در هر پستی به استقلال کمک می کنم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۶۴۵۰

مجیدی: در هر پستی به استقلال کمک می کنم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از برتری تیمش مقابل العین امارات، گفت: در هر پستی که بتوانم به باشگاه محبوبم برای فصل آینده کمک می کنم، چراکه استقلال بخشی از زندگی من است.

«فرهاد مجیدی» پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل العین امارات و وداع آبرومندانه از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: دیدار خوب و سختی بود و با وجود اینکه بازیکنان استقلال بسیار خسته بودند، اما نمایش هیجان انگیزی را ارائه کردند که باید از آنان تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : سابقه بازی در العین را دارم و از این که برابر این تیم قرار گرفتیم خوشحال هستم.
زمانی که در العین بازی می کردم «برنو متسو» فقید سرمربی ما بود و زحمات زیادی کشید. با اینکه متسو چند سالی است که درگذشته است، اما همواره در قلب من و هواداران العین جای دارد.
مجیدی با اشاره به اینکه استقلال در لیگ برتر و آسیا همواره مدعی بوده است، گفت: برنامه های باشگاه برای فصل آینده بزودی قطعی می شود. عضو کوچکی از خانواده استقلال هستم و هر کمکی بتوانم در هر پستی انجام می دهم، چراکه استقلال بخشی از زندگی من است.
همچنین «مرتضی تبریزی» که به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد در نشست خبری، گفت: بازی سختی بود و با اینکه در روند صعود تاثیری نداشت، اما مصمم به برتری بودیم و وجود هوای بسیار گرم با تلاش زیاد به برد دست یافتیم.
وی افزود: از اینکه فصل را با پیروزی به اتمام رساندیم خوشحال هستم و خوشبختانه توانستم در دیدار برابر العین برای تیم خود موثر باشم.
شبس*ورزشی**3783**1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال و هوادار + فیلم

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار با تک گل آرمین سهرابیان برای استقلال به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های استقلال و هوادار امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱ با یکدیگر دیدار کردند.

تیم استقلال توانست با تک گل زود هنگام آرمین سهرابیان از هوادار پیش بی‌افتد و تا پایان بازی با حفظ نتیجه، سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

خلاصه بازی استقلال و هوادار کد خبر 737156

دیگر خبرها

  • دستاورد محققان دانشگاه شریف در نشریه معتبر جهانی منتشر شد
  • (ویدئو) خلاصه بازی هوادار ۰ - استقلال ۱
  • خلاصه بازی استقلال و هوادار + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و فولاد + فیلم
  • مدافع استقلال بازی بعدی تیمش را از دست داد
  • دریافت و ارسال بیش از ۱۳ میلیون مرسوله پستی در خوزستان
  • آماده باش پست برای خدمت‌رسانی در ماه‌های پایانی سال
  •  داخلی‌سازی ربات‌های تجزیه‌گر پستی
  • رشد ۳ درصدی مرسولات اداره کل پست فارس در مقایسه با اسفند سال گذشته
  • ادامه رفتار‌های عجیب و پر سر و صدای مانه!