Web Analytics Made Easy - Statcounter

رومانیولی معتقد است میلان به شانس خود برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا باور دارد.

طرفداری- السیو رومانیولی، کاپیتان ارزشمند میلان، امروز در مراسم Gentleman award شرکت کرد و جایزه جنتلمن‌ترین بازیکن میلان را از آن خود کرد. او پس از دریافت جایزه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که می خوانید.

در میلان خوشحالم و تا زمانی هم که خوشحال باشم در میلان خواهم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلایل زیادی برای مادن در میلان دارم. باشگاه باید در مورد شایعات پاسخ دهد نه من. از اینکه کاپیتان تیمی مثل میلان هستم، خوشحالم. اگر به لیگ قهرمانان اروپا صعود نکنیم، فصل بعد دوباره تلاش خواهیم کرد. با این حال هنوز یک هفته از سری آ باقی مانده و هرچیزی ممکن است.

به شانس خودمان باور داریم. مقابل اسپال بهترین بازی مان را به نمایش خواهیم گذاشت و سپس منتظر باقی بازی ها خواهیم ماند. می دانیم سرنوشت مان دیگر دست ما نیست ولی تلاش خواهیم کرد. از دست دادن سهمیه ناکامی نخواهد بود اما یک ناامیدی بزرگ خواهد بود. امتیازاتی را در بازی هایی از دست دادیم که رویکرد بدی داشتیم. باید بازی پایانی را در بهترین شرایط باشیم.  

قدردان دوناروما هستیم. او پسر بسیار خوبی است. جیجو یک پدیده است و لایق تحسین و تمجیدهاست. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد

ژاوی عنوان کرد با تیم دشواری رو به رو شده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، بارسلونا روز یکشنبه در لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت. ژاوی در مصاحبه خود درباره مسائل مختلفی سخن گفت و پاری‌سن‌ژرمن را یکی از قوی‌ترین تیم‌هایی خواند که بارسلونا می‌توانست در لیگ قهرمانان اروپا مقابلش قرار بگیرد.

امید به برد

بارسلونا در تاریخ 9 آوریل در پاریس به مصاف شاگردان لوئیس انریکه می‌رود و بازی برگشت یک هفته بعد در استادیوم المپیک برگزار می‌شود. با این وجود ژاوی در ابتدا گفت شاگردانش در برابر یکی از بدترین قرعه‌‌ها و  بهترین تیم‌های ممکن قرار گرفته‌اند. 

ژاوی، کاپیتان تیم بارسلونا در فصل 2014/2015 بود و توانست در آن سال به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. او درباره بازی با پاری‌سن‌ژرمن گفت: «من، لوئیس انریکه، کادر فنی و بخشی از تیم را به خوبی می‌شناسم. امیدواریم در یک‌چهارم نهایی خوب بازی کنیم. می‌توانیم رویاپردازی کنیم و نشان دهیم قادر هستیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا رقابت کنیم.»

ژاوی در ادامه سخنان خود درباره این تیم گفت: «شاید آنها شانس بیشتری برای صعود داشته باشند اما ما قهرمانی‌های بیشتری در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده‌ایم، با این وجود قدرت اقتصادی رقیب در سطح متفاوتی قرار دارد. مشتاق این بازی هستیم و قرار نیست تیم بازنده باشیم. باید توان خود در زمین نشان دهیم. لحظه تعیین‌کننده فصل در راه است.»

افزایش اشتیاق هواداران

ژاوی عنوان کرد از سوی هواداران باشگاه متوجه افزایش شور و اشتیاق بیشتر نسبت به تیم شده است. 

ژاوی به اشاره به خبرنگاران گفت: «من پس از راهیابی به مرحله یک‌چهارم نهایی اشتیاق بیشتری در بین مردم و حتی در بین شما می‌بینم. به نظر می‌رسد این شور و شوق بازگشته است. از لحاظ اقتصادی هم اوضاع خوب پیش رفته و این به ما ثبات و اشتیاق می‌دهد.»

ژاوی درباره تیم گفت: «هنوز زمان زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است. امیدوارم بتوانیم بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشته باشیم و مصدومیت بیشتری وجود نداشته باشد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اماد دیالو: بهترین گل عمرم را زدم؛ رویایم این بود که گلی لحظه آخری برای منچستریونایتد به ثمر برسانم
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • یک ایرانی می‌خواهد رکورد نیمیر و انگاپت را خراب کند!
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم
  • لیگ برتر سهمیه تیم‌های آلمانی را تهدید می‌کند
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد
  • محرومیت فیکایو توموری و ایوان اندیکا از بازی رفت میلان - رم در لیگ اروپا
  • ناامیدی هری کین از رفتن توخل
  • آرسنال از بد به بدتر؛ قرعه کابوس‌وار