Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: امروز تاریخ جدید برای بازی ذوب آهن و النصر عربستان اعلام خواهد شد.

حامد مومنی در پایان بازی پرسپولیس و السد قطر در جمع خبرنگاران در مورد لغو بازی ذوب اهن و النصر و اینکه آذری گفته امروز نامه را به ما دادند گفت: در واقع کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ما اعلام کرده است به همین دلیل امروز ما هم مطلع شدیم و نامه‌ای از فدراسیون فوتبال عراق آمد که اعلام کردند نمی‌توانند میزبانی کنند بازی ذوب آهن و النصر عربستان را چون حریف عربستانی مطلع شده بود به عراق سفر نکرد و ای اف سی هم به ما اعلام کرد که بازی در کربلا نمی‌تواند برگزار شود و باید در مورد محل برگزاری مسابقه تصمیم گرفته شود و با تیم ذوب آهن هم در این مورد صحبت خواهیم تا ببینم این باشگاه ترجیح می‌دهد در کدام شهر میزبان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه چرا نامه به تیم ذوب آهن دیر اعلام شد گفت: ذوب آهن زودتر سفر کرد و امروز روز قبل از بازی بود و ذوب آهن زودتر سفر کرده بود و تیم‌ها باید دو روز قبل از مسابقه باید در شهر محل برگزاری حاضر باشند و اگر النصر امروز می‌خواسته به عراق برود در واقع آنها دیرتر از موعد به این کشور می‌خواستند سفر کنند. ذوب آهن به موقع سفر کرده و امروز این موضوع اعلام شده و فردا در این مورد تصمیم گیری می شود و ناظران و داوران هم دو روز قبل یعنی در موعد مقرر در عراق حاضر شدند و تیم عربستانی یک روز دیرتر رفته بود.

مومنی در مورد ارتباط ضعیف با کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: این موضوع ربطی به این مسایل ندارد و ذوب آهن خودش کربلا را به عنوان میزبان انتخاب کرده بود و موضوع امروز هم فورس ماژور بود.

چرا با در خواست ذوب آهن برای تغییر کربلا از میزبانی موافقت نکرد

عضو کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا با در خواست ذوب آهن برای تغییر کربلا از میزبانی موافقت نکرد گفت: ای اف سی اعلام کرد تغییر شهر میزبان در یک  یا دو روز انجام نمی شود باید استعلام‌ها و تاییدهایی لازم از کشور میزبان گرفته شود و تاریخ جدید به احتمال زیاد فردا اعلام می‌شود.

تعداد خبرنگاران زیاد است و پیشنهاد ای اف سی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا در بازی پرسپولیس و کاشیما بود و ناظر ای اف سی هم فقط می‌خواست که خبرنگاران راحت کار کنند و نظر خاصی نداشتند و فقط خواهان تامین امنیت نمایندگان رسانه های گروهی بود. انشاله برای فصل آینده شرایط بهتری را شاهد خواهیم بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد سعد عربستانی در کادرفنی اسپورتینگ لیسبون!

به گزارش "ورزش سه"، محمد سعد سرمربی جوان فوتبال عربستان با رایزنی‌های عربستانی‌ها، به باشگاه اسپورتینگ لیسبون پیوست تا با هدف کسب تجربیات لازم از کادر فنی و اداری این باشگاه پرتغالی، در این تیم تعلیم ببیند.

سعد تا پایان فصل جاری به عنوان بخشی از برنامه های فدراسیون فوتبال عربستان برای توسعه کادر فنی و دانش مربیگری مربیان این کشور راهی پرتغال شده و در این برنامه به فعالیت در حوزه رشد و پرورش استعدادها هم تاکید بسیار زیادی شده است.

در واقع فدراسیون فوتبال عربستان با توجه به شرایطی که دارد سعی می‌کند تا برای پرورش و توسعه فوتبال در کشورش به سراغ آموزش و تعلیم آنها برود. آنها کشورهای اروپایی را اصلی‌ترین معلم در این مسیر می‌بینند و قصد دارند افراد جوان کشورشان را از لحاظ فوتبالی بورسیه کنند.

این صرفاً مربوط به بحث سرمربیگری نیست و عربستان در حوزه پزشکی، فنی، تحلیلی و سایر بخش‌های مورد نیاز برای رشد یک باشگاه سعی دارد با افرادی کار کند که تجربیات لازم را به دست آورده‌اند.

پیش از این عبدالله المسلم به باشگاه یوونتوس ایتالیا پیوست تا در طول این فصل با مدیران یوونتوس در ارتباط باشد و از آنها آموزش ببیند. 

به هر حال این گام جدیدی در فوتبال آسیا و عربستان خواهد بود که در چهارچوب ابتکار عمل فدراسیون فوتبال این کشور شاهد رشد ذهنیت فوتبالی در مردم عربستان خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو به مادرید و برنابئو باز می‌گردد
  • استفاده متفاوت عربستانی ها از هوش مصنوعی
  • (ویدئو) افطاری جوان ماجراجوی عربستانی در آسمان
  • محمد سعد عربستانی در کادرفنی اسپورتینگ لیسبون!
  • بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ کشور امضا شد
  • تیم مانچینی رسانه‌های عربستانی را قال گذاشت!
  • تراژدی دیروز حلبچه و امروزِ غزه سند شرمساری عاملان آن در دادگاه تاریخ خواهد بود
  • ویدیو/ تاریخ زیر پای ترقه!
  • (ویدئو) زن تکواندوکار عربستانی به المپیک پاریس راه یافت
  • خلاصه بازی النصر ۱ - ۰ الاهلی