Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه  در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت آموزشی دانش آموزان مناطق سیل زده اظهار کرد: با توجه به شدت بالای سیل در سه استان گلستان،‌ لرستان و خوزستان تمهیداتی ویژه از سوی آموزش و پرورش برای بهبود وضعیت آموزشی دانش آموزان این استان‌ها در نظر گرفته شد و سه نماینده به طور خاص برای رسیدگی به اوضاع تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بر اساس تمهیدات اندیشیده شده وضعیت آموزشی در کمترین زمان ممکن به وضعیت عادی برگشت گفت: برای دانش آموزان پایه دوازدهم که دغدغه امتحانات نهایی را داشتند، کلاس‌هایی ویژه‌ برای آمادگی آنها به منظور شرکت در امتحانات نهایی در نظر گرفته شد.

کمرئی تصریح کرد: علاوه بر تهمیدات ذکر شده، برای اعمال نمرات آنها هم تمهیداتی اندیشیده شده است تا دانش آموزان مناطق سیل زده کمترین دغدغه را نسبت به شرایط آموزشی نداشته باشند.

معاون آموزش متوسطه در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی ملزومات برای برگزاری امتحانات اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکلی از نظر کمبود ملزومات و تجهیزات نداریم، دانش آموزان مناطق سیل زده می‌توانند بدون هیچ مشکلی امتحانات خود را مانند سایر دانش آموزان برگزار کنند.

وی اظهار کرد: در صورتی که مبحثی از کتاب‌های درسی باقی مانده باشد این مباحث در سال تحصیلی آینده برای دانش آموزان تبیین خواهد شد و آنها نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

کمرئی درباره تغییر زمان کنکور و درخواست‌‌های متعدد داوطلبان بیان کرد: این موضوع از حیطه اختیارات آموزش و پرورش خارج است و در این مورد تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی اخبار مدارس فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان