Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی در این دیدار ضمن تبریک ماه رمضان و قبولی طاعات و عبادات مومنین با اشاره به تعدد مذهب و قومیت در استان کرستان، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های مشترک اقدامی مثبت در راستای حفظ وحدت است.

وی با بیان اینکه هدایت پیامبران در راستای حفظ وحدت در جامعه بود، افزود: تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر حفظ وحدت در تمامی دوره‌ها نشان از اهمیت آن در دین مبین اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه بیجار گفت: همه علمای شیعه و سنی باید حول محور وحدت بر اساس سیره امام (ره) و رهبری حرکت کنند.

شعبانی با اشاره به بیانات امام (ره) که فرمودند: هر کسی موجب تفرقه در اسلام شود جاهل است، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های روشنگری در بین علمای شیعه و سنی موجب خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان می‌گردد.


این مسوول ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای نفوذ در مذاهب و قومیت‌های ایران اسلامی سرمایه گذاری کرده است که این موضوع توسط امامان جمعه اهل تشیع و تسنن باید در سنگر‌های نماز جمعه به درستی برای مردم تبیین شود.

فرمانده سپاه بیجار بر بیان مطالبات مردم از طریق تریبون‌های نماز جمعه جهت پای کار آمدن مسئولان برای رسیدگی به مشکلات جامعه تاکید کرد.

تحقیر علمای شیعه و سنی از زمان طاغوت وجود داشته است

حجت الاسلام علی مرادی در این دیدار ضمن قدردانی از فرمانده سپاه بیجار جهت برگزاری این جلسه اظهار داشت: دسیسه‌های شیطانی برای تفرقه بین اهل تسنن و تشیع از همان صدر اسلام وجود داشته است.

وی با اشاره به تحقیر علمای شیعه و سنی از زمان طاغوت در ایران، افزود: آمریکا بعنوان شیطان بزرگ همواره به دنبال تحقیر علمای شیعه و سنی بوده است.

امام جمعه بیجار تاکید کرد: همانطور که انبیاء الهی بیش از این مورد طمع شیطان بودند، علمای اهل تسنن و تشیع نیز مورد طمع هستند.

برگزاری نشست‌های مشترک روحانیون اقدامی مهم در راستای اتحاد بخشی است

ماموستا محمدیان نیز در این جلسه با اشاره به سخن حضرت امام (ره) که شیطان بزرگ آمریکا است، افزود: هدف اصلی دشمنان از ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی است.

وی به دیدار رهبر کبیر انقلاب اسلامی با جمعی از کارگزاران نظام اشاره کرد و اظهار داشت: برای تببین سخنان معظم له و کاربردی کردن آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

امام جمعه اهل تسنن بیجار گفت: برای جلوگیری از تبلیغ سلفیت و وهابیت که از برنامه‌های دشمنان برای تفرقه بین مسلمانان است باید برنامه‌های کارشناسی و دقیق اجرا کرد.


سازمان تبلیغات توجه بیشتری به ماموستایان اهل سنت داشته باشد

ماموستا عبدالکریم اژدری امام جمعه روستای خانداقلی در این جلسه ضمن قبولی طاعات و عبادات و تشکر از فرمانده سپاه بیجار جهت برگزاری این جلسه، اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان به ویژه آمریکا ایجاد اختلافات قومی و از بین بردن وحدت اسلامی است.

وی با بیان اینکه ایجاد وحدت شعار اصلی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده است، افزود: افرادی که در محور‌های انحرافی کار می‌کنند مزدور دشمن هستند.

امام جمعه اهل سنت روستای خانداقلی ضمن گلایه از سازمان تبلیغات، بیان داشت: امیدواریم این نهاد فرهنگی توجه بیشتری به ماموستایان اهل سنت داشته باشد.

بستن راه‌های نفوذ، گلایه از عدم همکاری برخی ادارات، فرهنگ سازی توسط علمای شیعه و سنی، ایجاد مهد‌های قرآنی و برگزاری جلسه فرق مذاهب با حضور افراد متخصص و علمای دینی از دیگر مطالب مهم عنوان شده در این جلسه توسط علمای اهل تشیع و تسنن بود.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 

 نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

 شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، با اشاره به نزدیک شدن به ایام حج، بر اهمیت توجه به این فریضه الهی تاکید کرد.

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام علی رنجبری امام جمعه موقت میناب با گرامیداشت روز کارگر و معلم گفت: علم و دانش آشکارترین وسیله برای عزت و قدرت کشور است.

نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: صیانت از ارزش‌های فرهنگی، اسلامی و ملی کشور وظیفه همه مردم است و نقش بانوان در اعتلای جامعه و ارتقاء فرهنگ دینی و مذهبی بسیار تاثیر گذار است.

 نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

شیخ محمد حسین محمدی خطیب نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: امت اسلامی باید نقش ویژه خود را در حمایت از مردم مسلمان و مظلوم غزه بیش از پیش ایفا کند.

 نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم با گرامیداشت روز معلم گفت: بزرگ ترین ماموریت معلمان در ایران اسلامی امروز، انقلابی بودن و جهاد تبیین است.

 نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ محمدسعید خطیبی، خطیب نماز جمعه اهل سنت قشم گفت: معاد، الهام بخش انسان مومن برای پیمودن مسیر درست زندگی است.

 نماز جمعه رودان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان با اشاره به نامناسب بودن راههای روستایی این شهرستان گفت: برخی از جاده های روستایی منطقه متناسب با نیاز روز بهسازی نشده و متولیان حوزه راهداری و راهسازی باید چاره اندیشی کنند.

نماز جمعه بستک

حجت الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه بستک با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای از مسولان خواستار راه اندازی این رشته ورزشی در شهرستان بستک شد.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام مهدی دُرّی امام جمعه حاجی آباد با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی گفت: این پاسخ ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندر خمیرگفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای ترمیم کمبود نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت دارد.

 نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک با اشاره به هفته کار و کارگر خواستار توجه و رفع مشکلات کارگران شهرداری در این منطقه و تامین امنیت شغلی آنان شد.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان با اشاره به مشکل موات اعلام شدن بخش زیادی از زمین‌ها منازل و ملک‌های مردم در این شهرستان، خواستار پیگیری این موضوع در قوه قضائیه و رفع مشکل شد.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام احمد خلیلی امام جمعه موقت سیریک از مسئولان شهری و شهرداری خواست به شهرک کارمندان و جاده مرزبانی توجه بیشتری کنند.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد با گرامیداشت روز کارگرگفت: مسئولان تلاش کنند زندگی کارگر با امنیت شغلی و رفاه در زندگی ارتقاء یابد.

نماز جمعه هرمز

 حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز با اشاره به سفر رئیس جمهور به دو کشور پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر زمینه ساز وحدت هرچه بیشتر با کشورهای منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب