Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:36:41 GMT

کاهش قیمت سکه، دلار و طلا/قیمت ۱۳ ارز بین بانکی کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۵۵۷

کاهش قیمت سکه، دلار و طلا/قیمت ۱۳ ارز بین بانکی کاهش یافت

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار ۴۱۷ هزار و ۸۳۸ تومان مبادله می شود این در حالی است که روز گذشته طلای ۱۸ عیار گرمی ۴۳۳۸۰۰ تومان ارزشگذاری شده بود و شاهد کاهش نزدیک به ۱۶ هزار تومانی در قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (سه شنبه 31 اردیبهشت) هر گرم طلای 18 عیار در بازار 417 هزار و 838 تومان مبادله می شود این در حالی است که روز گذشته (30 اردیبهشت) طلای 18 عیار گرمی ۴۳۳۸۰۰ تومان ارزشگذاری شده بود و با بررسی قیمت ها شاهد کاهش نزدیک به 16 هزار تومانی در قیمت هر گرم طلای 18 عیار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش امروز (31 اردیبهشت) سکه بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 4 میلیون و 550 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت 4 میلیون و 670 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با قیمت 2 میلیون و 650 هزار تومان، ربع سکه بهار آزاید با قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان و سکه گرمی نیز با قیمت یک میلیون تومان ارزشگذاری شده است در حالی که روز گذشته (30 اردیبهشت) سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴۶۹۰۰۰۰ تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید ۴۸۰۹۰۰۰ تومان، سکه نیم بهار آزادی ۲۶۲۸۰۰۰ تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۶۸۹۰۰۰ تومان و سکه گرمی ۹۹۹۰۰۰ تومان بود. بررسی قیمت انواع سکه هم نشاندهنده کاهش قابل ملاحظه آن دارد.

 

این گزارش می افزاید: قیمت انواع ارز در بازار آزاد نیز امروز (سه شنبه 31 اردیبهشت) به این صورت بود که دلار 13 هزار و 950 تومان، یورو 15 هزار و 650 تومان، پوند 17 هزار و 900 تومان، دلار کانادا 10 هزار و 450 تومان، دلار استرالیا 9 هزار و 720 تومان، لیر ترکیه 2 هزار و 340 تومان، درهم امارات 3 هزار و 830 تومان، فرانک سوئیس 13 هزار و 900 تومان، یوان چین 2 هزار و 30 تومان است در حالی که در بازار آزاد دلار (30 اردیبهشت، 14 هزار و 400 تومان، یورو 16 هزار و 245 تومان، پوند 18 هزار و 522 تومان، درهم 3 هزار و 961 تومان، ین ژاپن 13 هزار و 207 تومان، دلار استرالیا 10 هزار و 42 تومان، دلار کانادا 10 هزار و 819 تومان، لیر ترکیه 2399 تومان مبادله می شود.

 

همچنین بانک مرکزی امروز (سه شنبه 31 اردیبهشت) نرخ ۴۷ ارز بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس ۱۴ ارز بین بانکی ثابت ماند، ۲۰ ارز افزایش و ۱۳ ارز از جمله پوند کاهش یافت./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان موزه کانون های مساجد خبرگزاری شبستان مسجد اصفهان برنامه های ماه رمضان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان جشن روزه اولی ها قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه، روز چهارشنبه با کاهش قیمت دلار و افت اونس جهانی طلا همراه شد. در پنجمین روز معاملاتی هفته، سکه‌ امامی و نیم‌سکه به کانال پایین‌تر برگشتند.

قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه متاثر از کاهش قیمت دلار در روند نزولی قرار گرفت. در روزهای اخیر کاهش قابل توجه اونس‌ جهانی طلا با افت قیمت دلار تراز شد و قیمت طلا و سکه در بازار داخلی را با خود همراه کرد.

تحلیلگران بازارهای مالی کاهش قیمت سکه و طلای آب‌شده را بیشتر از دلار می‌دانند و معتقدند این دو بازار به مرزهای حمایتی میان‌مدتی رسیده‌اند و در نقطه حساسی قرار دارند. در هفته‌ای که گذشت اخبار سیاسی حاکی از آرامش بود و توانست به روند کاهشی بازارهای مالی به‌ویژه طلا و سکه منجر شود.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش اونس جهانی طلا با رقم ۲۳۲۱ دلاری در حال معامله است.

سکه امامی نیم میلیون تومان ریخت

قیمت سکه امامی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت با کاهش ۵۰۹ هزار تومانی با رقم ۴۱ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار افت ۲۲۰ هزار تومانی داشت و روی قیمت ۳۹ میلیون و ۲۹۵ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است در پنجمین روز معاملاتی هفته قیمت نیم‌‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع‌‌سکه افت ۱۰۰ هزار تومانی پیدا کرد و روی رقم ۱۵ میلیون تومانی ایستاد. قیمت سکه گرمی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به کانال ۶ میلیون تومانی برگشت و با رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روند متوازن نداشت

قیمت طلا روز چهارشنبه کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۹‍‍‍۱ هزار تومان کاهش داشت و در کانال ۱۵ میلیونی عقب‌نشینی کرد. این مقدار طلا با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۳۲ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۳۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۹۱ هزار تومان بسته شد.

حباب سکه در پنجمین روز معاملاتی هفته روند متوازنی نداشت. حباب سکه امامی ۶۹ هزار تومان و سکه گرمی ۴۶ هزار تومان کاهش پیدا کرد. حباب سکه بهار ۲۴۴ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۲ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۱ هزار تومان رشد کرد.

منبع:‌تجارت نیوز

tags # قیمت سکه و طلا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز