Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@00:11:40 GMT

دولت الکترونیک تکریم ارباب رجوع را به دنبال دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۸۶۶۳

دولت الکترونیک تکریم ارباب رجوع را به دنبال دارد

دولت الکترونیک به مانند مسیری منظم است که موجب تسهیل و تسریع در روند خدمتگزاری و ادای دین به مردم می شود و تکریم ارباب رجوع را به دنبال دارد. معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی علی بیگ زاده

فلسفه وجودی سازمان ها برای رفع نیازهای جامعه است و وظیفه ما به عنوان دستگاه حاکمیتی نظارت بر تحقق این هدف و نمایش آن در زندگی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد بنده ارباب رجوع به دنبال تکریم، سرعت، دقت، صحت و عدالت در انجام کارهاست که دولت الکترونیک می تواند بسترساز این خواسته ها باشد.

تکریم ارباب رجوع با خوشامدگویی کارمندان در پشت میز خدمت آغاز می شود و در ادامه باید ضمن افزایش سرعت در روند انجام کارها باید با بهره مندی از نرم افزارهای نوین خدمات دقیق به بهره وری بالا به آنان ارائه شود.

عدالت در انجام کارها به این معناست که ارباب رجوع حس کند میزان توجه کارمندان به حل مشکل وی به مانند دیگر مراجعه کنندگان یکسان است و بی عدالتی وجود ندارد.

امسال برگزاری انتخابات در شهرستان های اسفراین و شیروان الکترونیکی است که باید بسترهای لازم از سوی متولیان امر پیش بینی و ایجاد شود. برگزاری کلاس های آموزشی به مدیران هر دو هفته یکبار برای بهره مندی درست و جامع از امکانات دولت الکترونیک با هدف خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم الزامی است و باید در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

http://دولت الکترونیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم