Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا، یونس باهنر مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتور به همراه رضا فرجپور معاون اجرایی آکادمی طی روزهای گذشته در کشور ترکیه حضور یافتند.

مدیران آکادمی فوتبال باشگاه ضمن بازدید از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشگاه ریزه اسپور با مدیرعامل این باشگاه جهت همکاری‌های دوجانبه دیدار کردند.

دیدار با نماینده شهر ریزه اسپور در مجلس ترکیه، مدیر آکادمی باشگاه ریزه اسپور و نماینده کانون مربیان ترکیه از دیگر برنامه‌های باهنر و فرجپور در این سفر چندروزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونس باهنر طی این بازدید با شبکه تلویزیونی cay Tv در مورد باشگاه بزرگ تراکتورسازی مصاحبه کرده و همچنین در استادیوم ریزه اسپور حاضر شد و دیدار تیم‌های ریزه اسپور و گالاتاسرای در لیگ ترکیه را از نزدیک تماشا کرد.

ریزه اسپور نامی آشنا البته برای هواداران فوتبال ایران و به خصوص پرسپولیس محسوب می شود؛ تیمی که حضور نافرجام مهدی طارمی در آن در نهایت منجر به محرومیت نقل و انتقالاتی برای پرسپولیس شده بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)