Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:12:29 GMT

ادامه رفتارهای جنجالی تنیسور استرالیایی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۴۰۲

ادامه رفتارهای جنجالی تنیسور استرالیایی

نیک کرگیوس با اظهارات جدیدش دوباره جنجال آفرید.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نیک کرگیوس همچنان به رفتارها و اظهارات جنجال برانگیز خود ادامه می‌دهد. تنیسور استرالیایی پس از رفتار زشتش (پرتاب صندلی پس از اینکه امتیاز از دست داد) در تنیس مسترز رم که منجر به اخراجش از این رقابت‌ها شد اکنون در ویمبلدون خود را برای مسابقات رولان گاروس آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرگیوس پس از بازی با کاسپر رود ایتالیا را ترک کرد و به لندن رفت تا با اندی ماری تمرین کند.

انگیزه مرد شماره ۳۶ جهان برای گرند اسلم پاریس کم است و به همین خاطر در زمین چمن به تمرین می‌پردازد در حالی که چند روز بعد باید در زمین خاکی رقابت کند. او با به اشتراک گذاشتن ویدئویی به تفاوت تنیس ویمبلدون و رولان گاروس پرداخت و گفت: رولان گاروس در مقایسه با ویمبلدون، آشغال است.

انجمن تنیس حرفه‌ای (ATP) پس از رسوایی کرگیوس در رم این تنیسور را محروم نکرد و تنها به جریمه بسنده کرد. او ۲۰ هزار یورو جریمه شد و همچنین ۴۵ امتیاز از تنیسور استرالیایی کسر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنیس ویمبلدون رولان گاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان استقلال خوزستان پس از گلزنی جواد آقایی‌پور شادی زاید الوصفی انجام دادند و در گوشه‌ای از زمین به خوشحالی پرداختند، این خوشحالی‌های از ته دل پس از پایان سوت مسابقه هم ادامه داشت و در هر گوشه‌ای زمین تعدادی از بازیکنان به خوشحالی مشغول بودند.

آقایی‌پور که گل فوق‌العاده زیبا و ارزشمندی را به ثمر رسانده بود پس از گل به سمت سکوهایی رفت که هواداران استقلال خوزستان حضور داشتند و به همراه دیگر بازیکنان تیم با مشت کردن دست‌های خود و فریادهای بلندی که می‌زدند انرژی و هیجانشان را تخلیه می‌کردند.

این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید و این تک امتیاز از خانه تیم قدرتمند سپاهان به اهواز برده شد و در ادامه فصل می‌تواند برای آبی‌های خوزستان سرنوشت ساز باشد.

پس از پایان بازی هواداران استقلال خوزستان بازیکنان و کادرفنی این تیم را به شدت تشویق کردند و بازیکنان استقلال خوزستان هم با هیجان خاصی به آنها ابراز احساسات می‌کردند.

در ادامه تصاویری جالب از خوشحالی بازیکنان استقلال خوزستان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • پیام جنجالی خواننده مطرح برای نتانیاهو |‌ بله آقای نتانیاهو! امیدواریم که شما ...
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان