Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:54:49 GMT

پروانه‌ها خسارت زا نیستند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۴۷۰

پروانه‌ها خسارت زا نیستند

اصغر خوشخو مدیر جهاد کشاورزی تربت جام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: این روز‌ها مردم تربت جام میزبان مهمانان زیبایی هستند که به اردیبهشت و بهار حال و هوای دیگری داده اند.

وی با بیان اینکه پروانه‌ها مختص این شهرستان نبوده بلکه درهمه جای کشور که پوشش گیاهی مناسبی دارند مشاهده می‌شوند، ادامه داد: دلیل جولان و هجوم پروانه‌ها به خاطر افزایش بارندگی‌های امسال وپوشش گیاهی مناسب اطراف بوده که پروانه‌ها در این فضا تغذیه و تجدید نسل می‌کنند و تا زمانی که شرایط دمایی اجازه دهد نسل این پروانه‌ها تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: پروانه‌ها مهاجر نیستند و اگر تاکنون مشاهده نمی‌شدند فقط بدلیل وضعیت آب و هوایی بوده است.

انتهای پیام//ز. ج   پروانه های سطح شهر، مهاجر نیستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس