Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:34:59 GMT

پایان خرداد، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی مشاغل است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۶۴۵

پایان خرداد، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی مشاغل است

زنجان- ایرنا- مسئول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان زنجان گفت: براساس اصلاحیه قانون مالیات‌ها، صاحبان مشاغل مانند سال گذشته تا پایان خرداد مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی سال 97 خود را به صورت الکترونیکی به این سازمان ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، هاشم دینی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: ارائه اظهارنامه مالیاتی، شرط برخورداری از معافیت و نرخ صفر مالیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: قانونگذار در قانون مالیات‌های مستقیم، تسهیلات و مشوق‌هایی به منظور توسعه کسب و کار، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و حمایت از برخی مشاغل فرهنگی و هنری در نظر گرفته است.
دینی تصریح کرد: ارائه به موقع اظهارنامه مالیاتی، شرط برخورداری از این تسهیلات و مشوق‌ها است.
مسئول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه این مهلت براساس قانون، غیر قابل تمدید است، خاطرنشان کرد: صاحبان مشاغل حداکثر تا 31 خرداد جاری با ورود به سامانه عملیات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به ارسال الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.
9556/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اظهارنامه مالياتي امور مالياتي زنجان معافيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی