Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@13:26:39 GMT

استاندار: انتخابات تضمین دوام جمهوری اسلامی ایران است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۶۴۶

استاندار: انتخابات تضمین دوام جمهوری اسلامی ایران است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از آنجایی که انتخابات تضمین دوام جمهوری اسلامی ایران است امیدواریم بتوانیم بستر انتخابات سالم، رقابتی و بدون تخلف را فراهم تا بهترین و اصلح ترین افراد انتخاب شوند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در نخستین نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: انتخابات اعتبار و ناموس وزارت کشور است و ما باید تمام قد از ناموس خود صیانت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی دستگاههای اجرایی باید با تمامی امکانات اداری آماده برگزاری انتخابات سالم در سیستان و بلوچستان باشند.
استاندار سیستان و بلوچستان تقویت زیرساخت ها از قبیل فیبر نوری، ارتباطات، مسائل نظارتی و حمایتی مرتبط با برگزاری انتخابات را امری ضروری دانست و گفت: در حوزه امنیت باید پیشگیری‌های لازم صورت گیرد و ارتباط مستمر و متناسب با حوزه فعالیت فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برقرار باشد و اعضای ستاد به صورت لحظه ای پاسخگوی فرمانداران و بخشداران باشند.
وی اظهار داشت: همه نامزدهای در انتخابات برای ما یکسان هستند و هر کس توانست نظر و آراء مردم را جلب کند برای ما محترم و ارزشمند است زیرا بر این باوریم که در انتخابات اراده مردم باید عملی شود.
موهبتی افزود: فرمانداران باید سعی کنند در مکاتبات برای نامزدهای انتخابات بحران و مشکلی ایجاد نشود و اشراف اطلاعاتی کامل در امور داشته باشند.
وی بیان کرد: انتخابات باید با معیار تایید شورای نگهبان پیش رود و در برگزاری سالم آن دقت کافی انجام شود.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتخابات استاندار سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  محمدرضا اکبری مشاور علمی و فناوری استاندار و راهبر زنجیره‌های ارزش استان گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ امسال با یک تفاوتی برگزار شده که وزارت کشور در بحث اقتصادی تحت عنوان زنجیره ارزش راهبردی برای هر استان، یک سالن اختصاصی برای معرفی ظرفیت‌های توسعه محصولات و زنجیره‌های با ارزش هر استان ایجاد کرده است.
محمد رضا اکبری گفت: در این نمایشگاه ۳۱ استان و هر استان با دو محصول از زنجیره‌های اولویت‌دار اصلی با زنجیره‌ای از تامین مواد اولیه تا بازاریابی و کسب و کار به نمایش گذاشته شده است.
مشاور استاندار تصریح کرد: یکی از اهداف این نمایشگاه هم افزایی و برقراری ارتباط بین سایر استان‌ها با یکدیگر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادراتی بازرگانان داخلی و خارجی که در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، است.
وی افزود:در این نمایشگاه  شاهد بازدید برخی از وزرا، مدیران و دولت مردان موثر اقتصادی و توسعه زنجیره‌های ارزشی راهبردی از غرفه استان سیستان و بلوچستان بودیم.

اکبری تاکید کرد: دراثنای برگزاری نمایشگاه مذاکراتی در حوزه تجارت بین‌الملل با تولید کنندگان و توزیع کنندگان زنجیره‌های ارزشی راهبردی بین استان‌ها و کشور‌های مختلف انجام شد.
مشاور استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کشور‌های متعددی از جمله، افغانستان، پاکستان، چین وهند در این نمایشگاه حضور داشته اند.
وی در ادامه گفت: آگاهی از ظرفیت‌های استان‌های مختلف فرصت بسیار خوبی به ویژه برای استان سیستان و بلوچستان است که نوید بخش تحولات مثبت در عرصه‌های تولید و صادرات خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو