Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:37:48 GMT

جشن 300 دختر روزه اولی در بندرعباس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۷۷۳

جشن 300 دختر روزه اولی در بندرعباس برگزار شد

بندرعباس-ایرنا- جشن 300 دانش آموز دختر روزه اولی عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان به مناسبت ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان شامگاه دوشنبه در این مراسم گفت: به مدت دو روز (30 لغایت 31 اردیبهشت ماه جاری) جشن دو هزار دختر روزه اولی عضو ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا کمالی زرکانی افزود: هدف از برگزاری این جشن، تشویق دختران به حضور در مساجد و عبادت، ترویج فرهنگ روزه داری و پایبندی به ارزش های دینی کودکان است.
این مقام مسوول با اشاره به اجرای برنامه هایی شامل، مولودخوانی، تلاوت قرآن کریم، مسابقات نقاشی و قصه گویی برای دختران روزه اولی بیان داشت: برگزاری این مراسم ها، یکی از برنامه های جشن بزرگ رمضان در این ماه مبارک با افزون بر 30 برنامه در استان به شمار می رود.
دبیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد هرمزگان همچنین اظهار داشت: در حال حاضر این استان دارای یک هزار و 50 کانون با 130 هزار نفر عضو می باشد.
9944 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشن روزه اولي ها دختران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی