Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:03:00 GMT

فوت ۳ نفر بر اثر حوادث جوی طی ۳ روز گذشته

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۷۸۲

فوت ۳ نفر بر اثر حوادث جوی طی ۳ روز گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات از ارائه خدمات امدادی به ۱۲ استان‌ متاثر از حوادث جوی و فوت ۳ نفر بر اثر حوادث جوی طی ۳ روز گذشته خبر داد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ مرتضی سلیمی اظهار کرد: طی 3 روز گذشته حوادث جوی 12 استان کشور شامل آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه و مرکزی را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مناطق امدادرسانی شده شامل ٤٦ شهر، روستا و مناطق عشایر‌نشین بوده است که در عملیات‌های انجام شده به ٧٢٥ نفر امدادرسانی شده همچنین ١٧٦ نفر اسکان اضطراری داده شده‌اند و ٢١ نفر به مناطق امن انتقال پیدا کردند؛ ٧ نفر نیز به دلیل مصدومیت (بر اثر رعد و برق ٦ نفر و ریزش کوه نفر١) به مراکز درمانی انتقال یافتند. علاوه بر این، حوادث جوی اخیر ٣ فوتی در استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری و مرکزی در پی داشت.

سلیمی اضافه کرد: ٧٧ واحد منزل مسکونی تخلیه آب شدند و ٢٢دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات تصریح کرد: در عملیات‌های انجام شده ٩٨ تیم شامل ٤١٦ نفر شرکت داشتند که در امدادرسانی‌ها ٤٨ دستگاه چادر، ١٨٥ تخته پتو و ١٢٥ تخته موکت توزیع شد.

امدادرسانی به 443 نفر در 72 ساعت گذشتهامدادرسانی به بیش از 63 هزار نفر در سیل استان گلستان؛ اسکان موقت بیش از 18 هزار نفر

انتهای پیام/

R1538/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیل هلال احمر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل هلال احمر سیل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

صادق محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان