Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:41:20 GMT

ایجاد ۱۲۰۰ شغل جدید تا دو ماه آینده در ایلام

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۰۹۸۷

ایجاد ۱۲۰۰ شغل جدید تا دو ماه آینده در ایلام

به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز سی و یکم اردیبهشت‌ماه در نشست شورای راهبردی جمعیت استان ایلام بر امید آفرینی مسئولان در شرایط فعلی که دشمنان جنگ روانی و اقتصادی شدیدی به راه انداخته‌اند، تأکید و اظهار کرد: شاید در شرایط سختی راحت‌ترین کار ممکن انتقاد و گله و شکایت باشد در حالی که مهم‌ترین کار امروز امید آفرینی با خلق فرصت‌ها و لحظات خوب برای مردم چون ایجاد اشتغال و رفع مسائل و مشکلات آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به روند خوب اشتغال‌زایی در استان، گفت: ظرف یکی دو ماه گذاشته با شروع به‌کار چند پروژه مهم در استان چون پروژه نفتی آذر و سروک، پروژه دانان و دانا در مجموع حدود ۱۲۰۰ اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود که این میزان چیزی غیر از برنامه‌های اصلی اشتغال‌زایی چون تسهیلات روستایی و فراگیر توسط دستگاه‌های ذی‌ربط است.
استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود خواستار به کار بستن تحقیقات و پژوهش‌های انجام گرفته در حوزه‌های مختلف شد و گفت: در مورد مسائل مختلف از جمله در حوزه اجتماعی تحقیق و پژوهش‌های زیادی انجام گرفته و امروز وقت آن است که حاصل این تحقیقات را به کار ببندیم.
وی ادامه داد: امروز اعتبارات بسیار خوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی به بهانه سیل اختصاص یافته است که می‌طلبد دست‌اندرکاران امر برای استفاده مفید از آن اعتبارات برنامه‌های عملیاتی تعریف کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی اشتغال قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال