Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:01:22 GMT

قرارداد ۵ بازیکن نماینده قم در لیگ فوتسال نهایی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۰۱۶

قرارداد ۵ بازیکن نماینده قم در لیگ فوتسال نهایی شد

پنج بازیکن قمی قرارداد رسمی خود را با تیم فوتسال لیگ برتری سوهان محمد سیما امضا کردند. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، چند روزی بوده که تمرینات تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم به‌صورت رسمی آغاز شده و این تیم به دنبال جذب و تقویت‌سازی خود بر آمده تا هر چه زودتر با شناخت ترکیب خود برای فصل آینده با قدرت کارش را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی بوده که پیش‌ از این گمانه‌زنی‌های بسیاری مبنی بر جذب بازیکن حوالی این تیم بود تا جایی که مهدی غیاثی سرمربی تیم سوهان محمد سیما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ابتدا باید عملکرد بازیکنان در تمرینات ارزیابی شود، سپس با آنها قرارداد ببندیم چرا که اگر وضعیت آنان مناسب نباشد از بازیکنان غیربومی استفاده خواهیم کرد.

قم| حضور در مسابقات لیگ فوتسال 1 میلیارد تومان هزینه داردجنجال در جام رمضان فوتسال قم؛ ذوق فوتسال دوستان کور شدقم| بازیکنان برتر جام رمضان زیر ذره‌بین کارشناسان هستند

پس از گذشت سه روز از تمرینات و ارائه لیست بازیکنان از سوی کادر فنی به مجموعه مدیریتی، تیم سوهان قرارداد برخی بازیکنان خود را به‌صورت رسمی به امضا رساند.

بنابر اعلام رسمی باشگاه سوهان محمد سیما، ناصر اطمینان بازیکن چپ پا، هاشم فرج زاده بازیکن باتجربه و با پست عقب‌گیر، محمد دهقان به‌عنوان سنگربان، مهدی فتحی و سید حسین رضوی دو بازیکن جوان تیم سوهان محمد سیما که فصل گذشته نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرده بودند با باشگاه محمد سیما قرارداد خود را به ثبت رساندند.

تا اینجای کار پنج بازیکن به‌صورت رسمی به جمع یاران غیاثی پیوستند و حالا باید منتظر ماند و دید چند بازیکن دیگر قرارداد خود را به‌صورت رسمی با این باشگاه به ثبت می‌رساند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان ها باز شد تا  به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری،سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند