Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@20:29:57 GMT

آل پاچینو در مراسم جوایز شمایل آمریکایی تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۳۴۰

به گزارش پارس نیوز، از آل پاچینو ستاره فیلم های «پدرخوانده» و «صورت زخمی» در مراسم جوایز شمایل آمریکایی با اهدای جایزه تجلیل به عمل آمد.

یکشنبه شب ۱۹ می از ستاره های سینما و تلویزیون، ورزشکاران، موزیسین ها و افراد خیر در بورلی هیلز کالیفرنیا در رویداد جوایز شمایل آمریکایی تجلیل شد.

از برخی از نام های بزرگ هالیوود که در این مراسم از آنها تجلیل شد می توان به آل پاچینو بازیگر افسانه ای سینمای جهان اشاره کرد، پاچینو و دیگر حاضران در مراسم به جمع آوری پول برای کارهای خیریه کمک کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مراسم جوایز شمایل آمریکایی به طور طبیعی سلبریتی های برجسته حضور دارند، در کنار پاچینو، رابرت دنیرو دیگر اسطوره بازیگری سینمای جهان و ایواندر هالیفیلد مشتزن بازنشسته آمریکایی نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم رابرت دنیرو دوست دیرین پاچینو جایزه شمایل آمریکایی را به آل پاچینو اهدا کرد.

از عواید این رویداد برای تحقیق درباره بیماری اوتیسم استفاده می شود.

جو مانتگنا بازیگر فیلم «پدرخوانده ۳» که دخترش از بیماری اوتیسم رنج می برد، نیز در این مراسم حضور داشت. او درباره این رویداد چنین گفت: این رویداد نشان دهنده آن است که مردم چه قلب بزرگی دارند، این کشور چقدر شگفت انگیز است که مردم به فراخوان ها واکنش نشان می دهند.

در طول این سال ها در این رویداد میلیون ها دلار برای خیریه ها پول جمع آوری شده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آل پاچینو هالیوود سینمای جهان پول جهان اوتیسم قلب دلار آل پاچینو تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف
  • تصاویر پربازدید از شمایل جدید دانشگاه شریف + عکس