Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@06:35:39 GMT

محموله ادکلن در اصفهان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۱۹۸۵

محموله ادکلن در اصفهان توقیف شد

رییس پلیس آگاهی استان از کشف یک محموله ادکلن خارجی قاچاق در بازرسی از یک انبار در خارج از شهر به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ سعید سلیمیان اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان از دپوی محموله ادکلن خارجی در یک انبار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی از انبار مذکور بازرسی شد که سه هزار و  ۸۸۸ عدد ادکلن خارجی کشف شد.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به اینکه مالک مدارک گمرکی ارائه نداد، بیان داشت: محموله کشف شده که توسط کارشناسان یک میلیارد ریال ارزش گذاری و توقیف شد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ادکلن توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان