Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@22:06:58 GMT

احداث۲۰ خانه برای سیل زدگان توسط سپاه آبادان

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۲۶۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه آبادان، در جلسه ای که روز دوشنبه در ناحیه آبادان با حضور فرمانده ناحیه، مسئولین قسمت ها ،حوزه های مقاومت و معتمدین شهرستان با موضوع قرارگاه محرومیت زدایی در سپاه آبادان برگزار شد سرهنگ احمدی فرمانده سپاه آبادان افزود: در خصوص سیل و مهار سیل در شهرستان آبادان تدابیر بسیار خوبی صورت گرفت و منجر به کمترین خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان در ادامه افزود: روستاهای اطراف آبادان بخصوص روستاهای شهر شادگان که معین آبادان هستند آسیب هایی دیده و خانه های روستاییان تخریب شد. که سپاه آبادان ۲۰باب منزل مسکونی برای این افراد خواهد ساخت.
سرهنگ احمدی در خصوص محرومیت زدایی در شهرستان افزود: با توجه به نیاز به محرومیت زدایی در شهرستان، سپاه تصمیم دارد با راه اندازی صندوق های قرض الحسنه مشکلات مردم به ویژه جوانان شهرستان را به منظور خود اشتغالی توسط خود افراد برطرف کند.
سرهنگ احمدی در پایان افزود: سپاه در نظر دارد با تشکیل تعاونی ، راه اندازی انرژی برق خورشیدی با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان ، ایجاد پروژه های عمرانی و با همکاری دیگر ارگانها مشکلات شهرستان را برطرف کند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی