Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رییس جمهور به همراه پنج وزیر از جمله وزیر کشور، وزیر نیرو، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نفت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین وزارتخانه‌ها به منظور افتتاح ۲۷ طرح بزرگ با اعتبار ۴ هزار و ۴۶۵ میلیارد تومان و کلنگ زنی چندین پروژه مهم ملی و منطقه‌ای تا ساعاتی دیگر وارد فرودگاه بین المللی ماکو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهمترین این طرح‌ها افتتاح سدکرم آباد پلدشت است که برای اجرای آن به عنوان بزرگترین طرح اقتصاد مقاومتی شمالغرب کشور در زمینه مهار آب‌های مرزی، با هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.   طرح جامع کرم آباد با هدف مهار آب‌های سطحی، برداشت حق آبه ایران از دریاچه سد ارس، توسعه فعالیت‌های کشاورزی مبتنی بر سامانه‌های آبیاری مدرن، افزایش بازده آب کشاورزی و افزایش درآمد مردم منطقه با ارتقاء شاخص درآمد در واحد سطح اجرا شده است.   سد کرم آباد، پنجمین سد آذربایجان غربی است که خارج از بستر رودخانه احداث می‌شود.   دانشجو مدیر آب منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: سد کرم اباد از نوع خاکی با هسته رسی است که ارتفاع ان از بستر ۴۳ متر و از پی سنگی ۵۵ متر حجم عملیات خاک ریزی حدود ۵ میلیون ۶۵۰ هزار متر مکعب است.   انتهای پیام/م     سفر رئیس جمهور به ماکو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 6087200 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • بلینکن وارد چین شد
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد