Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@03:44:44 GMT

چلسی به هازارد: می‌توانی بروی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۱۹۱

چلسی به هازارد: می‌توانی بروی

چلسی خود را برای فروش هازارد به رئال مادرید آماده کرده چون در غیر اینصورت، او سال آینده چلسی را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و این تبعات مالی زیادی برای باشگاه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد چلسی خود را برای فروش ادن هازارد به رئال مادرید در فصل تابستان آماده کرده چون در غیر اینصورت، هازارد سال آینده چلسی را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و این با توجه به قوانین فایننشل فرپلی برای باشگاه لندنی مشکلات بزرگی بوجود خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد پیش از این به صراحت اعلام کرده که قصد دارد به دوران هفت ساله حضورش در استمفوردبریج پایان دهد و هفته آینده بعد از برگزاری فینال لیگ اروپا بین چلسی و آرسنال، این تیم را ترک کند.

چلسی برای ستاره بلژیکی خود که یک سال از قراردادش با این تیم باقی مانده قیمت پیشنهادی ۸۷ میلیون پوند را اعلام کرده. هازارد هفت سال پیش از باشگاه لیل فرانسه و با قراردادی ۳۲ میلیون پوندی به چلسی پیوسته بود.

چلسی ماه‌ها تلاش کرد هازارد را به تمدید قراردادش راضی کند و حتی حاضر بود با افزایش چشمگیر دستمزد او، هازارد را به یکی از گران‌ترین بازیکنان دنیا تبدیل کند.

ولی با اینکه چلسی با محرومیت نقل و انتقالاتی فیفا روبرو است در نهایت نمی‌خواهد هازارد را به زور تا پایان قراردادش در لندن نگه دارد. این دو علت دارد، اول احترامی که چلسی برای هازارد قائل است و دوم این واقعیت که مدل کسب و کار باشگاه چلسی بر فروش بازیکن استوار است.

منبع: ورزش۳ 

انتهای پیام / 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ادن هازارد چلسی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم

آندرس اینیستا در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009-2008 موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. اکانت رسمی بارسلونا با بازنشر این گل از ستاره سابقش تمجید کرد و او را فراتر از یک آدم معمولی دانست.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • گل دوم نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 5-0 وست هم)
  • گل نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 4-0 وست هم)
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • گل نونی مادوئکه به وست هم (چلسی 3-0 وست هم)
  • گل زیبای کانر گلگر به وست هم (چلسی 2-0 وست هم)
  • گل کول پالمر به وست هم (چلسی 1-0 وست هم)
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام