Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي و رئيس مجمع نمايندگان استان مرکزي افزود: اتحاد و انسجام مديران و مسئولان استاني کليد رفع مشکلات و ارايه خدمات مطلوب تر به مردم است.

به گزارش ايرنا، سيد «مهدي مقدسي» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: حفظ و بهبود اتحاد و همدلي مديران در شرايط فعلي ضرورتي اجتناب ناپذير باست و مسئولان بايد افزايش هماهنگي و تعامل با استاندار را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: پيگيري تامين و جبران خسارت سيل و سرمازدگي به محصولات کشاورزي و آسيب ديدگان اين حوادث از جمله مصوبات نشست مجمع نمايندگان استان با استاندار مرکزي است و مقرر شده تامين اين خسارت ها توسط استاندار و نمايندگان استان پيگيري شود.
رئيس مجمع نمايندگان استان مرکزي گفت: در اين نشست شرايط ويژه شرکت هاي آذر آب و هپکو اراک نيز توسط استاندار اين استان رصد و قرار شد که پيگيري لازم صورت بگيرد.
مقدسي خاطرنشان کرد: پيگيري تعهدات وزيران در سفرهاي استاني به استان مرکزي و نشست هاي مرکزي اين وزارتخانه ها توسط استاندار اين استان از ديگر مصوبات نشست مجمع نمايندگان با استاندار بود.
وي گفت: براي ايجاد تعامل بيشتر دستگاه هاي اجرايي و نظارتي همچنين مقرر شده که نشستي بين استاندار مرکزي و مديران اين دستگاه ها برگزار شود تا مديران در اين شرايط حساس بتوانند تصميمات مهم اتخاذ کنند و موضوع کالاهاي اساسي و ايجاد آرامش در بازار نيز از راهبردهاي جدي در استان هدفگذاري شده است.
مقدسي گفت: نمايندگان استان مرکزي بر اين باورند که دولت و وزيران بايد اختيارات ويژه اي را در اختيار تيم مديريت ارشد استان و حلقه تصميم ساز استاني قرار دهند و بر اين اساس مقرر شد با ارسال نامه اي توسط مجمع نمايندگان استان مرکزي به هيات دولت افزايش اختيارات مديران و استاندار مرکزي درخواست شود.
نماينده مردم اراک، کميجان و خنداب در مجلس شوراي اسلامي افزود: در اين نشست با استاندار مرکزي مقرر شد توسط مجمع نمايندگان استان مرکزي از وزير ارتباطات براي حضور در 2 تا سه هفته آينده در استان دعوت شود.
وي ياد آور شد: معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري در گذشته بازديد هايي را از شهرستان هاي اراک، دليجان و محلات داشته اند مقرر شد پس از ماه مبارک رمضان از معاون رئيس جمهوري براي بازديد از شهرستان هاي زرنديه، خمين و تفرش دعوت شود.
رئيس مجمع نمايندگان استان مرکزي گفت: همچنين مقرر شد از معاون اول رئيس جمهور يا وزيران مربوطه براي حضور در استان و بهره برداري از طرح ها توسط استاندار مرکزي دعوت به عمل آيد.
استان مرکزي هفت کرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي دارد.
1955/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه بعد از بازدید از محل حادثه با حضور در بخشداری نازلو جلسه کمیته بحران تشکیل داد.

عماری فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پس از بازدید از محل غرق شدن جوان ارومیه ای در رودخانه نازلو چای با تشکیل جلسه ای فوق العاده بحران در محل بخشداری نازلو با حضور معاون عمرانی فرماندار، بخشدار نازلو، رئیس حوزه قضایی نازلو، رئیس منابع آب منطقه ای نازلو و انزل، نیروی انتظامی و نیرو های امدادی و نجات ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده توسط دستگاه های مربوطه هماهنگی لازم و دستورات لازم برای  ادامه جستجو داده شد.

در این جلسه مقرر شد، آب منطقه ای نازلو و انزل با استفاده از یک دستگاه پهباد از روز جاری نسبت به بررسی مسیر نازلو برای جستجو فرد مغروق اقدام کنند.

همچنین مقرر شد نیرو های امدادی با همکاری دهیاران و افراد محلی به جستجوی کل مسیر رودخانه از محل حادثه تا پایین ادامه دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • ادامه جستجوی مغروق نازلوچای با پهپاد
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود