Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@22:09:19 GMT

رونق تولید، زیر تیغ واردات

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۴۳۴۰۷

‍‍‍‍‍‍

تولید از مولفه‌های اساسی و اصلی خود کفایی و استقلال یک کشور و جامعه است که برای پشت سر گذاشتن این مرز‌ها باید در زمینه تولید به رونق برسد. متاسفانه دولت دوازدهم از این امر به سادگی گذر میکند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E4r برچسب ها: واردات ، رونق تولید ، بازارنیوز

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: واردات رونق تولید بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان نقش و اهمیت کارگران در رونق تولید و پیشرفت جامعه؛ اساس و بنای توسعه کشور را کارگران دانست که در همه عرصه ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه- یازدهم اردیبهشت- روز کارگر را به کارگران کشور، که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند تبریک گفت.

وی همچنین به نقش مهم کارفرمایان در رونق تولید و سرمایه در کشور اشاره کرد که محصولات مورد نیاز را تولید و برای کارگران اشتغال ایجاد می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه؛ هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک و از آنان خواست در کنار تعلیم، به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفته آتی اشاره کرد گفت: پهلوان در تاریخ کشورمان یعنی فرهنگ انسانیت، جوانمردی و مردانگی؛ پهلوانان محلات از حق مظلوم و فقرا در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می‌کردند و همیشه به اخلاق‌های جوانمردی و خوب مزیّن بودند و الگوی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شدند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.

سفر رئیس جمهور به پاکستان مهم بود

حجت‌الاسلام غفوری سفر رئیس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا را مهم ارزیابی کرد و گفت: این سفر پس از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» به رژیم صهیونیستی و تهدیدات و تحریم‌های آمریکا صورت گرفت، یعنی زمانی که آمریکا کشورها را به تحریم در صورت مبادله با ایران تهدید می‌کرد از این نظر در عرصه بین المللی مهم است.

وی همچنین به تفاهم نامه‌های اقتصادی و امنیتی این سفرها اشاره و بیان کرد از اولویت‌های ما باید مبادلات اقتصادی با کشورهای همسایه با توجه به اشتراکات فرهنگی و اقتصادی امنیتی باشد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان این خطبه‌ها؛ وفات ماموستا؛ «فخری» امام جمعه شهر جوانرود را به مردم اهل تسنن استان کرمانشاه تسلیت گفت.

کد خبر 748131

دیگر خبرها

  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند